Ble dere sponset av besteforeldre når dere skulle kjøpe inn vogn, bilstol og andre større ting?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Svigermor betalte vognen vår, noe som vi satt stooor pris på. Svigerfar har tilbudt seg å betale bilstolen. Min mor har foreløpig kjøpt babynest og en hel haug med klær. Vi er veldig glad for all hjelp vi får, men vi hadde ikke forventet det.

Babyen i magen er første barnebarnet på begge sider, så vi er så heldige å ha blitt sponset med det eller meste egentlig. Men vi har ikke spurt om det, de har tilbydd seg selv. Føler oss velsignet over alle hjelpen vi har fått ❤

Mamma har handlet voksipose og bilstolpose + 2 sett klær. Pappa har pusset opp den gamle vugga mi.

Mamma og pappa har sponset vogn, mens svigers har sponset skinnpose og stellekommode :) I tillegg strikker mamma så det ryker av pinnene, mens svigermor er en kløpper på å finne skjulte juveler under gis bort på finn ;)

Fikk mye til 1.mann.
Har ikke fått noe nå :-)
...men jeg har kun pappa. Og lin mann har ingen foreldre, så er ikke så mye "å hente" liksom :-D hahaha !

Har fått MYE klær av min mor til førstemann, det kommer jo lillesøster til gode også. Denne gangen har vi fått tripp trapp stol og voksipose av henne. Svigers har mer anstrengt økonomi og flere barnebarn så der har vi fått litt småting underveis. Helt greit, ikke meningen at de skal blakke seg for vår skyld. Er glad for det vi har fått, men forventer selvfølgelig ingenting. Denne gangen har vi ikke trengt stort heller da vi kjøpte alt nytt til første for 2 år siden :-)

Kjøpt alt selv, men pappa sa her om dagen at han betaler resten av barnevognen <3 Så har jeg fått en del strikkede klær av ei tante og mer skulle hun strikke sa hun, og det er jeg veldig takknemlig for:) for ullklær er dyrt i butikken!
Det er til og med dyrt å strikke det også :) så du må være kjempe glad også er det så mye fint man kan få strikt :)

Back
Topp