Lena89
Gift med forumet
veide mini på fredag som var.. på 1 og 1/2 uka 50 gr opp.. han sliter sånn med den vekten sin.. å spiser som en hest gjør han. så hvor han gjør av all maten vet jeg ikke.. han blir 3 mnd søndag denne uken og er 5330 gr og 63 lang.. sjenner jeg blir så bekymret av denne vekten hans.. BLIR gal jeg.. er så redd noe er galt... HS sier så mye forskjellig.. 1 sier at han må veies ofte slik at vi kan se hvor mye han legger på segi løpet av en periode (noe jeg har gjort fra den dagen jeg fant ut at han legger lite på seg). 1 annen sier at d er LITT I UNDERKANT av hav de skal legge på seg. ( er d ikke mellom 150-250gr i uken da?) klikker snart.. alle sier så mye forskjellig.. å helsesøstrene blir jo ikke enige om d er greit at han legger på seg så lite eller om d skal gjøres noe. de kan jo ingenting på helsestasjonen joh... blarh.. dagens syt... (mini har altid lagt lite på seg har kun hatt 2 uker med bra oppgang..han spiser som sagt som en hest.. 150ml+ ca 8 ganger til dagen.. sover godt om natten, sover rundt. å siden han sover rundt spiser han så å si hele dagen... ) sjønner ingenting jeg.. føler meg som en fæææl fæææææl mamma.. føler d er min feil han legger så lite på seg.. men gir han mat hver 2 time.. noen ganger vil han ha hver time.
BLARH JEG BLIR GAAAAAAL....
BLARH JEG BLIR GAAAAAAL....