Blandede følelser etter OUL...

Fra juni gruppa, men vil bare si att jeg hadde den med 2 mann i fjor. Var sååå sikker på det ble jente og høye ønsker om det da jeg hadde en gutt fra før. Kom på oul og jeg så tissen med engang, lang tut. Kjente jeg ble skikkelig skuffa.. Gikk over etter en dag. Nå har jeg to gutter på 6 år og 1 år. Nå nr 3 håper jeg virkelig blir en jente. Ellers blir nok skuffelsen ennå større :p

Fra juni gruppa, men vil bare si att jeg hadde den med 2 mann i fjor. Var sååå sikker på det ble jente og høye ønsker om det da jeg hadde en gutt fra før. Kom på oul og jeg så tissen med engang, lang tut. Kjente jeg ble skikkelig skuffa.. Gikk over etter en dag. Nå har jeg to gutter på 6 år og 1 år. Nå nr 3 håper jeg virkelig blir en jente. Ellers blir nok skuffelsen ennå større :p
♡♡♡♡ Takknfor at du deler... Her har jeg vent meg til tanken litt mer, men kjenner det fortsatt er en slags "sorg" over å ikke kunne oppleve ei lita jente igjen.. Merkelig å skulle tenke sånn.. Jeg venter jo en perfekt og fin frisk liten gutt :-P

Sniker fra november gruppa.
Å bli skuffa over kjønn etter Oul er nok faktisk ikke så uvanlig, men det er nok litt tabu.
Selv ble jeg kjempeskuffa over at jeg venta jente nr 2. Jeg ønsket meg en gutt... å det tok meg faktisk over 3 uker å kommer over denne skuffelsen. Kan trøste deg med at det går over, ikke ha dårlig samvittighet ihvertfall! :) du kommer til å elske han to bits lenge før han rekker å komme ut i den store verden akkurat som med eldre søsken :D

Back
Topp