Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rudo har masse tilbud på vogner. Og barnas hus har tilbud på Bugaboo fox 5.Har dere noen gode kupp, eller noe dere er på utkikk etter?
Jeg speider selv etter bilstol og vogn!
Det har jeg sett ja Det blir nok Fox 5 på oss, dumt det bare var den svarte da, jeg synes den grønne er så fin.Rudo har masse tilbud på vogner. Og barnas hus har tilbud på Bugaboo fox 5.
Jeg betalte 1399,- i septemberØnsker meg bbhugme-pute. Funnet på tilbud nå til 1329, noen som har en formening om det er et bra tilbud?
Kjøpte på Finn til 300kr inkl trekk og mansjetter. Fant en annen gratis på Finn.Ønsker meg bbhugme-pute. Funnet på tilbud nå til 1329, noen som har en formening om det er et bra tilbud?
Vi har fire cybex bilstoler som går fra 0-18 kg. Synes de er fine å bile når det ikke er kaldt ut. Da slipper jeg bære inn babyen med bilstol for at sete skal være varmt. Har en som kan snus når man setter inn barnet, mye enklere enn de du setter de inn fra siden, og man får barnet rett i sete og strammet ordentlig. Solgt babysete etter forjemann, gidder ikke bruke penger på nytt.Noen som har bestemt seg for type bilstol?
Vi har Axkid one + til storebror , vurderer om mini skal overta den i babyperioden og kjøpe ein ny som storebror kan ha. Syns Besafe Beyond ser ut som ein veldig bra bilstol, så sikler litt på den og gleder meg til den blir lansert og man få sjå prisen og om den passer i bilen vår. Besafe Beyond Go virker som ein veldig bra babystol, så vurderer den om vi skal ha separat babystol, men savnet aldri mulighet til å kunne ta bære storebror i bilstolen så regner med at vi dropper det og bare bruker storebror sin Axkid one +Noen som har bestemt seg for type bilstol?
Et lite tips i bilstoljungelen er at det viktigste ikke er å følge "best i test", men å finne en som passer i bilen. Viktig at det er 45° helning for nyfødte noen biler har bratte seter feks. Jeg er veldig fan av bilstolgruppa på face, selvom mange syns det er vell strengt der inne er det mange gode tips til bilstoler til forskjellige bilerNoen som har bestemt seg for type bilstol?
Hvor?Ønsker meg bbhugme-pute. Funnet på tilbud nå til 1329, noen som har en formening om det er et bra tilbud?
Både jollyroom og mimmis, men jollyroom har fri fraktHvor?
Ja det er alltid greit, men har heldigvis biler med veldig rette seter og god nok plass. Så tenkte det kunne være greit med en litt formening før vi tok steget ut å ser på Ja bilstol gruppe er og kjekt.Et lite tips i bilstoljungelen er at det viktigste ikke er å følge "best i test", men å finne en som passer i bilen. Viktig at det er 45° helning for nyfødte noen biler har bratte seter feks. Jeg er veldig fan av bilstolgruppa på face, selvom mange syns det er vell strengt der inne er det mange gode tips til bilstoler til forskjellige biler
Ja det tenker jeg også vi skal ha. Nr 3 må henge på med storesøskenVi var på Barnas Hus i går og testa litt bilstoler. Mannen likte best Cybex cloud T. Jeg synes Maxi Cosi Pebble 360 så veldig fin og nett ut for en liten kropp.
Vi skal nok ha babystol det første året, da det blir mye farting frem og tilbake pga storesøsken, og da er det veldig kjekt å kunne klikke stolen rett på vogna.
Jeg har bestilt den grønne fra kjopbarnevogn.no for 12.749, har ikke sett fargen i virkeligheten. Så krysser fingrene for at den er like fin i virkelighetenDet har jeg sett ja Det blir nok Fox 5 på oss, dumt det bare var den svarte da, jeg synes den grønne er så fin.