Black week

Jeg har bestilt den grønne fra kjopbarnevogn.no for 12.749, har ikke sett fargen i virkeligheten. Så krysser fingrene for at den er like fin i virkeligheten
Vet du noe om hvordan denne vogna fungerer på vinterføre? Står mellom fox 5 og en emmaljunga. Liker egentlig fox 5 best på mange områder - men er veldig usikker på hvordan hjulene klarer seg i snø-føre. Vet du noe om det? :-)

Vurderer også bogaboo fox 5, men er litt redd for hvordan den er på vinterføre. Vet du noe om det? :)
Vet ikke med den, men jeg har hatt Bugaboo Buffalo til de to eldste, da hadde jeg permisjon på vinteren. Synes vogna fungerte bra for oss, hadde aldri noen store problemer med å komme meg fram.

Et lite tips i bilstoljungelen er at det viktigste ikke er å følge "best i test", men å finne en som passer i bilen. Viktig at det er 45° helning for nyfødte :Heartred noen biler har bratte seter feks. Jeg er veldig fan av bilstolgruppa på face, selvom mange syns det er vell strengt der inne er det mange gode tips til bilstoler til forskjellige biler :love017
Veldig viktig poeng! Det informeres dessverre alt for lite om, og mange som selger bilstoler har også for lite kunnskap.
Det hjelper ikke at den er best i test hvis man har feil helling. Ikke alle bilstoler passer (=får riktig helling) i alle biler så derfor er det veldig viktig å teste før kjøp.

Har fått streng beskjed om å ikke bruke telefon min i natt av mannen om jeg våkner! Det bruker å bli dyrt «i natt har jeg kjøpt» :hilarious: Og i natt kan det komme mange tilbud:bag: Har liste over førpris på det jeg har sett på, samlet priser i september

Back
Topp