Black Friday - planer på kjøp?

Jeg kjøpte en mini supernintendo til mannen i fjor, men han har nesten ikke brukt den
 
Tja i år er vi blakk så holder meg unna salget. Ifjor kjøpte jeg en ny telefon,
 
Skal se etter litt julegaver ja, klær til småtten og.
Skjønner godt protestene og handle lokalt, men er nødt til å spare der det spares kan nå :)
Går straks ut i ulønnet permisjon.

men det er opp til enhver.
 
Ikke tilhenger av Black Ftiday og har generelt dårlige shoppinggener. Nå er jeg så handikappa at jeg ikke greier å røre meg så mye så da er det håpløst å gå rundt på shopping.

Er ikke glad i kø og folkemengder generelt og regner med at det blir ekstra mange på shopping i morgen siden det er fagdag for lærere i fylket så alle grunnskoletrinn har fridag.

Så da frister det enda mindre å dra på handel. Dårlig form og stor mage. Hadde også vært bekymret for å bli dyttet eller få en real dult i magen i handlehysteriet så jeg føler ikke at det er den beste plassen for gravidmagen å være.

Finner jeg gunstig tilbud på nett så blir det kleskjøp til de minste barna i familien til jul. Tryggere og mer stressfritt :)
 
Ikke tilhenger av Black Ftiday og har generelt dårlige shoppinggener. Nå er jeg så handikappa at jeg ikke greier å røre meg så mye så da er det håpløst å gå rundt på shopping.

Er ikke glad i kø og folkemengder generelt og regner med at det blir ekstra mange på shopping i morgen siden det er fagdag for lærere i fylket så alle grunnskoletrinn har fridag.

Så da frister det enda mindre å dra på handel. Dårlig form og stor mage. Hadde også vært bekymret for å bli dyttet eller få en real dult i magen i handlehysteriet så jeg føler ikke at det er den beste plassen for gravidmagen å være.

Finner jeg gunstig tilbud på nett så blir det kleskjøp til de minste barna i familien til jul. Tryggere og mer stressfritt :)
Eg er og en av de som som ikke klarer køer folkemasse. Så her blir det handel bare på nett :D
 
Har brukt black friday til ting vi følger med på pris på i forkant og uansett trenger. I år ble det tørketrommel og litt interiørting, rundt 6000 spart (bestilt på nett nå, orker ikke butikk i morgen nei :p ). Jo, og laminatgulv kjøpte vi i dag og, ble noen tusen spart der og.

når vi har planlagt bedre har vi unnagjort julegaver, digg å være ferdig med det før desember :D I år har hodet vært andre steder
 
Har brukt black friday til ting vi følger med på pris på i forkant og uansett trenger. I år ble det tørketrommel og litt interiørting, rundt 6000 spart (bestilt på nett nå, orker ikke butikk i morgen nei :p ). Jo, og laminatgulv kjøpte vi i dag og, ble noen tusen spart der og.

når vi har planlagt bedre har vi unnagjort julegaver, digg å være ferdig med det før desember :D I år har hodet vært andre steder
Kan jeg spørre hvor dere kjøpte gulv?
 
Ikke tilhenger av Black Ftiday og har generelt dårlige shoppinggener. Nå er jeg så handikappa at jeg ikke greier å røre meg så mye så da er det håpløst å gå rundt på shopping.

Er ikke glad i kø og folkemengder generelt og regner med at det blir ekstra mange på shopping i morgen siden det er fagdag for lærere i fylket så alle grunnskoletrinn har fridag.

Så da frister det enda mindre å dra på handel. Dårlig form og stor mage. Hadde også vært bekymret for å bli dyttet eller få en real dult i magen i handlehysteriet så jeg føler ikke at det er den beste plassen for gravidmagen å være.

Finner jeg gunstig tilbud på nett så blir det kleskjøp til de minste barna i familien til jul. Tryggere og mer stressfritt :)
Nettshopping er bra :) mange tilbud på nett også.
Ark har 40% - kan gjøre klikk og hent eller bestille til butikk/hjem (sparer frakten hvis du henter i din butikk)
Extra-leker har 25% på Lego - Playmobil - Brio pluss noen enkeltilbud med litt mere rabatt
Lekmer har tilbud
Pompdelux (danske barneklær) har 25%
Babyshop har diverse tilbud
Babycare
Mimmis
- på mandag er Cyber monday - spørs om noen nettbutikker vil ha bedre priser
 
Det er fine tilbud hos OBS nå! blandt annet fussball bord til de litt større barn til 299
 

Vedlegg

  • 9F49DA3A-C8E3-4D71-AEE9-49DBA008B4FC.png
    9F49DA3A-C8E3-4D71-AEE9-49DBA008B4FC.png
    82,3 KB · Visninger: 10
Elkjøp hadde faktisk et køsystem på sidene sine i går kveld, fungerte greit! De har det sikkert enda. Bedre enn å stirre på sider som ikke funker.
 
Nettshopping er bra :) mange tilbud på nett også.
Ark har 40% - kan gjøre klikk og hent eller bestille til butikk/hjem (sparer frakten hvis du henter i din butikk)
Extra-leker har 25% på Lego - Playmobil - Brio pluss noen enkeltilbud med litt mere rabatt
Lekmer har tilbud
Pompdelux (danske barneklær) har 25%
Babyshop har diverse tilbud
Babycare
Mimmis
- på mandag er Cyber monday - spørs om noen nettbutikker vil ha bedre priser

Gjorde unna noen julegaver på morgentilbudene som er enda mer rabatterte. Så jeg fikk gjort noen kupp fra soafen :) Kanskje jeg blir ferdig til jul..... he he :)
 
Fikk kjøpt meg hodetelefoner med bluetooth :) hatt lyst på det en stund, og samboer sa igår at jeg kunne kjøpe noen som julegave fra han :D
 
Back
Topp