Black Friday - planer på kjøp?

Ved nermere ettertanke, kanskje jeg kjøper meg noen morsmelk-oppbevarings-poser eller bokser, hvis jeg har fått melka godt nok i gang :)
 
Er heller ikke særlig glad i den dagen, men trenger jeg noe kjøper jeg det heller på tilbud. Og ja sjekker før priser også :) har ikke råd til å være kresen på det enda.

Det er helt greit det også :)
Har absolutt ikke god råd vi heller, så det er ikke sånn at jeg kjøper masse til fullpris en annen dag heller :)
 
Ved nermere ettertanke, kanskje jeg kjøper meg noen morsmelk-oppbevarings-poser eller bokser, hvis jeg har fått melka godt nok i gang :)
Anbefaler avent sine sterkt, prøvde andre og det var bare søl. Mens avent sine er kjekke til mat og snacks i tillegg til frysing av melk :)
 
Anbefaler avent sine sterkt, prøvde andre og det var bare søl. Mens avent sine er kjekke til mat og snacks i tillegg til frysing av melk :)
Jepp, jeg har avent-pumpe som man kan skru rett på de begerene
 
Har mangler det ny vinterjakke til elste på 13 (julegave fra mormor og morfar)
Tenke også det kunne være lurt med ekstra vinterdress til minsten på 7
 
Nintendo switch en julegave til 7 åringen. Ge meg ett hint visst noen ser den litt billigare:p
 
Trenger ikke noe, men håper en julegave jeg må handle kommer på tilbud i morgen. Ellers ingen planlagte kjøp.
 
Galt at jeg har lyst på Nintendo switch til meg selv? :laughing021
Nei absolutt ikke galt i det:p eg kjøpte super mario før ca 1 år siden før det minnet meg og barndomen min. Vi har spillet masse med mine barn og deres venner. 7 åringen sier att eg er best på super mario pga eg har spilla det som barn og:p
Ps gi meg ett hint visst du finner den billigare takk
 
Back
Topp