Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en helt grei holdning alle må vi ta de valgene i livet som vi kan leve med!Det er jo ikke god stemning, men jeg kjøper ingenting denne dagen i protest
Det kunne være lurtVed nermere ettertanke, kanskje jeg kjøper meg noen morsmelk-oppbevarings-poser eller bokser, hvis jeg har fått melka godt nok i gang
Er heller ikke særlig glad i den dagen, men trenger jeg noe kjøper jeg det heller på tilbud. Og ja sjekker før priser også har ikke råd til å være kresen på det enda.Det er jo ikke god stemning, men jeg kjøper ingenting denne dagen i protest
Er heller ikke særlig glad i den dagen, men trenger jeg noe kjøper jeg det heller på tilbud. Og ja sjekker før priser også har ikke råd til å være kresen på det enda.
Anbefaler avent sine sterkt, prøvde andre og det var bare søl. Mens avent sine er kjekke til mat og snacks i tillegg til frysing av melkVed nermere ettertanke, kanskje jeg kjøper meg noen morsmelk-oppbevarings-poser eller bokser, hvis jeg har fått melka godt nok i gang
Jepp, jeg har avent-pumpe som man kan skru rett på de begereneAnbefaler avent sine sterkt, prøvde andre og det var bare søl. Mens avent sine er kjekke til mat og snacks i tillegg til frysing av melk
Tror du er heldig hvis du finner den til 2500Nintendo switch en julegave til 7 åringen. Ge meg ett hint visst noen ser den litt billigare
Veldig lite sannsynligHvor sannsynlig er det at iPad settes ned i pris?
Stor sannsynlighet men kanskje mest på mandagHvor sannsynlig er det at iPad settes ned i pris?
Ohhh hvor kan den finnes tro de er ju över 3200 alle sammenTror du er heldig hvis du finner den til 2500
Har sett billigst på OBS rundt 2700 men er en stund sidenOhhh hvor kan den finnes tro de er ju över 3200 alle sammen
Ja angrar dypt att me ikke kjøpte den daHar sett billigst på OBS rundt 2700 men er en stund siden
Galt at jeg har lyst på Nintendo switch til meg selv?Nintendo switch en julegave til 7 åringen. Ge meg ett hint visst noen ser den litt billigare
Nei absolutt ikke galt i det eg kjøpte super mario før ca 1 år siden før det minnet meg og barndomen min. Vi har spillet masse med mine barn og deres venner. 7 åringen sier att eg er best på super mario pga eg har spilla det som barn ogGalt at jeg har lyst på Nintendo switch til meg selv?
Ja skjønnerJa angrar dypt att me ikke kjøpte den da