Black Friday - planer på kjøp?

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Har dere noen planer for Black Friday?

Jeg skal prøve å få tak i kikkert til mannen min :)

Julegave til jentene også, har kjøpt til elste.

et par gaver til venner (barn)

Mye er allerede klart, men mulig jeg må kjøpe noe til oss fra mamma :p

Hva har dere planer om å kjøpe? noen butikker som "alltid" har bra tilbud?

Vi har et juletre i storsenteret med gaveønsker fra noen som ikke har råd (via sånn hjelp oss å hjelpe organisasjon) kjøper som regel gave/r fra ønskeliste fra treet <3
 
Njei, jeg har mer planer for neste torsdag, medlemskveld på amfi her jeg bor, ofte vel så bra tilbud da synes jeg.

Black friday skal jeg på julebord så da skal jeg ikke ut og handle i alle fall
 
Skal se etter noen mobiler
 
Njei, jeg har mer planer for neste torsdag, medlemskveld på amfi her jeg bor, ofte vel så bra tilbud da synes jeg.

Black friday skal jeg på julebord så da skal jeg ikke ut og handle i alle fall
Så koselig med julebord :) ja av og til bra tilbud her også
 
I fjor kjøpte jeg sandwich grill til 199kr på Kitchn - det er veldig greit, håper på tilbud igjen da den første er bare til glutenfritt :)
 
I grunn ikke. Eneste jeg tenkte var om kanskje en fin kåpe og noen hverdagskjoler (ull ❤️) var på salg, det trengs i garderoben. Ellers har vi vel alt vi trenger alle her hjemme og har i grunn god kontroll på julegaver også.
 
Jeg og en venninne planla å titte på barnevogn, men det er vel også det :p jeg blir UFATTELIG stresset av mye folk på kjøpesenter på sånne dager
 
Jeg og en venninne planla å titte på barnevogn, men det er vel også det :p jeg blir UFATTELIG stresset av mye folk på kjøpesenter på sånne dager
Ja, cyber monday er grei også ;) slipper man å kveles på storsenter - evt dra nytte av klikk og hent hvis det er mulig
 
Trenger ny mobil, så kanskje det hadde vært noe.
Trenger også flere dyner, puter og sengetøy.
Og bukser, t-skjorter og gensere til meg selv :)
 
Håper tripp trapp kommer på tilbud et eller annet sted, men det er vel heller tvilsomt..
 
Back
Topp