Black Friday/Black week!

Jeg har planlagt i noen år :p
Har handla inn en del ting opp gjennom årene som prøver og, men gjerne ting som brukes uansett. Lett angst for å kjøpe vogn nå, så kommer det en ny modell med bedre et eller annet neste år :p

Hehe, der har du den utfordringen igjen :bookworm: uansett veldig koselig å handle litt innimellom :happy::happy:
 
Hehe, der har du den utfordringen igjen :bookworm: uansett veldig koselig å handle litt innimellom :happy::happy:
Det kom jo ny modell av den jeg ønsker meg i år da, så får håpe den er så bra at den holder en stund :p Men har ikke vært og prøvd vogner ordentlig enda, mannen er veldig imot alt før vi når uke 12, så ser dårlig ut :p

Jeg reiser en del, så har rasket med meg noen ekstra søte ting her og der :)
Så er det jo veldig hyggelig med litt håndarbeid, så har fått strikka litt til kommende baby og :)
 
  • Liker
Reactions: Kkk
Jeg har planlagt i noen år :p
Har handla inn en del ting opp gjennom årene som prøver og, men gjerne ting som brukes uansett. Lett angst for å kjøpe vogn nå, så kommer det en ny modell med bedre et eller annet neste år :p
Har også planlagt i noen år, men ikke turt å kjøpe så mye. Har heller skrevet en liste med hva jeg kunne tenkt meg. Mye pga. jeg ikke vet om når svangerskapet skal ende positivt for oss og at det kan ha kommet nytt og bedre utstyr som du sier.
Invisterte i en bbhugme-pute for 2 år siden. Beste invisteringen jeg har gjort. Like god selv om man ikke er gravid :)
 
Lillelam.no har super salg idag så ble en del ullklær til storesøster og også mini som kommer
 
Det kom jo ny modell av den jeg ønsker meg i år da, så får håpe den er så bra at den holder en stund :p Men har ikke vært og prøvd vogner ordentlig enda, mannen er veldig imot alt før vi når uke 12, så ser dårlig ut :p

Jeg reiser en del, så har rasket med meg noen ekstra søte ting her og der :)
Så er det jo veldig hyggelig med litt håndarbeid, så har fått strikka litt til kommende baby og :)

Så koselig! Min mann er også litt sånn :wtf:

Er vel ikke alltid de heelt store forandringene fra modell til modell, men er litt gøy hvis man skal bruke litt penger, at det er siste modell :)
 
Vurderer bilstol da det er 25% på Barnas Hus. Syns det er altfor tidlig. Men barn skal jeg ha uansett en dag, og går det gæærnt nå så blir det en eller annen gang :Heartred
 
Vurderer bilstol da det er 25% på Barnas Hus. Syns det er altfor tidlig. Men barn skal jeg ha uansett en dag, og går det gæærnt nå så blir det en eller annen gang :Heartred
Bilstoler er ofte på 25% på barnashus
 
Vurderer bilstol da det er 25% på Barnas Hus. Syns det er altfor tidlig. Men barn skal jeg ha uansett en dag, og går det gæærnt nå så blir det en eller annen gang :Heartred

Barnas hus har 25% på alt nesten hele året, så det er ikke et tilbud du trenger å hoppe på. Du kan om du vil såklart, men det skal godt gjøres å kjøpe noe på fullpris på barnas hus :p Babybilstol bør uansett prøves i bilen din, for de fleste stoler (ihvertfall de med isofixbase) er så universale som butikkene skal ha det til :)
 
Vi ser etter Bbhugme og Cybex Aton i-size bilstol med base. Blir det bra pris på disse handler vi selv om det er tidlig! :nailbiting: Barnevogn har jeg null peiling på enda, også har jeg en følelse av at foreldrene mine kanskje vil sponse den, så det får vente til våren en gang. :smiley-ashamed005
 
Jeg tenker å kjøpe litt julepresanger på Black Friday/Week, fordi mannen er som regel dyr i drift. Han ønsker seg alltid så dyre ting, så da er det greit med litt tilbud her og der. Han har bursdag i morgen, så det er ganske godt timet!

Han er også nølende om å kjøpe ting før uke 12, men nå skal nyheten annonseres til begge foreldreparene på fredag, så vi satser på at det havner noe under treet i år :)
 
Jeg tenker å kjøpe litt julepresanger på Black Friday/Week, fordi mannen er som regel dyr i drift. Han ønsker seg alltid så dyre ting, så da er det greit med litt tilbud her og der. Han har bursdag i morgen, så det er ganske godt timet!

Han er også nølende om å kjøpe ting før uke 12, men nå skal nyheten annonseres til begge foreldreparene på fredag, så vi satser på at det havner noe under treet i år :)
Spennende å fortelle det da, lykke til :) hvordan forteller dere det?
 
Vurderer bilstol da det er 25% på Barnas Hus. Syns det er altfor tidlig. Men barn skal jeg ha uansett en dag, og går det gæærnt nå så blir det en eller annen gang :Heartred

Det som kan være noe å tenke på, er at bilstoler har holdbarhetsdato etter produksjonsdatoen (fem år etter produksjonsdato, pga porøsiteten i plasten). Så hvis dette er første barnet, og du planlegger at dere skal ha flere barn etterhvert, så ville jeg venta ganske mye nærmere, slik at den holder til eventuelle flere barn som kan komme etterhvert :)
Dessuten lærte jeg sist jeg var gravid at bilstoler er det alltid tilbud på. Både barnas hus og babyshop har stadig vekk 20-30%.
 
  • Liker
Reactions: Kkk
Det som kan være noe å tenke på, er at bilstoler har holdbarhetsdato etter produksjonsdatoen (fem år etter produksjonsdato, pga porøsiteten i plasten). Så hvis dette er første barnet, og du planlegger at dere skal ha flere barn etterhvert, så ville jeg venta ganske mye nærmere, slik at den holder til eventuelle flere barn som kan komme etterhvert :)
Dessuten lærte jeg sist jeg var gravid at bilstoler er det alltid tilbud på. Både barnas hus og babyshop har stadig vekk 20-30%.
Takk for svar. Da dropper jeg bilstol til jeg er mye lengre på vei og får følge med på tilbud i vår :)
 
Back
Topp