Black Friday/Black week!

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Nå som vi snart går inn i denne galskapen, kunne det jo være greit å dele gode tilbud :)

Noen som har noe spesifikt de er på jakt etter?
 
Last edited:
Babybilstol, hårkurer, litt klær på zalando, kikkert[emoji28]
 
Tør ikke kjøpe noen babyting enda. Det lå bli etter oul ;)
 
  • Liker
Reactions: Kkk
Er i tenkeboksen. Det ryktes at vogna jeg vil ha kommer på tilbud i løpet av uka..
Galskap å kjøpe vogn i uke 5 :p
 
Cybex cloud q plus. Håper den kommer på supertilbud, for den vil vi ha
 
Det har jeg egentlig ikke tenkt på. Hadde tenkt til å holde meg langt unna i år. Vi venter hekler til oul tror jeg, det er mulig vi går for en søskenvogn - men bet liksom ikke hvor vi skal ha den. Og gidder ikke dra rundt med søskenvogn all den tid storebror er i barnehagen..
 
Det har jeg egentlig ikke tenkt på. Hadde tenkt til å holde meg langt unna i år. Vi venter hekler til oul tror jeg, det er mulig vi går for en søskenvogn - men bet liksom ikke hvor vi skal ha den. Og gidder ikke dra rundt med søskenvogn all den tid storebror er i barnehagen..

Har en venninde som ble veldig glad for hun droppet søskenvogn til sine små. 18 mndr mellom de, men den eldste gikk jo i bhg, så det hadde blitt få turer med de i samme vogn. Hun var veldig fornøyd me ståbrett som ble brukt på korte turer som feks til bhg. :joyful: Bare en annbefaling
 
Kjenner jeg prinsipielt er litt i mot hele black friday-greia jeg :happy8
 
Jeg pleier å samle opp å kjøpe noe vi trenger når det er Black friday. I år er det kun nye vinterklær til datteren vår jeg kommer på..
 
Har en venninde som ble veldig glad for hun droppet søskenvogn til sine små. 18 mndr mellom de, men den eldste gikk jo i bhg, så det hadde blitt få turer med de i samme vogn. Hun var veldig fornøyd me ståbrett som ble brukt på korte turer som feks til bhg. :joyful: Bare en annbefaling

supert med innspill. Det er det jeg har tenkt også. Og har bæremeis til lengre turer :)
 
Er i tenkeboksen. Det ryktes at vogna jeg vil ha kommer på tilbud i løpet av uka..
Galskap å kjøpe vogn i uke 5 :p

Litt gæærnt kanskje, men man skal jo kose seg i svangerskapet med planlegging og alt som følger med. Men man har jo alltid i bakhodet at det kan gå galt, men likevel...
 
Litt gæærnt kanskje, men man skal jo kose seg i svangerskapet med planlegging og alt som følger med. Men man har jo alltid i bakhodet at det kan gå galt, men likevel...
Jeg har planlagt i noen år :p
Har handla inn en del ting opp gjennom årene som prøver og, men gjerne ting som brukes uansett. Lett angst for å kjøpe vogn nå, så kommer det en ny modell med bedre et eller annet neste år :p
 
Back
Topp