Ikke i bruk
Forumet er livet
Å nei, håper dette bare er en uskyldig blødning. Det høres igrunn slik ut også. Lykke til med legetime i morgen. Håper alt er bra med mageboeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være❤ så nå puster jeg lettet ut! ❤
Hei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være❤ så nå puster jeg lettet ut! ❤
Så utrolig godt å høre!!Hei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være[emoji173] så nå puster jeg lettet ut! [emoji173]
Hei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være[emoji173] så nå puster jeg lettet ut! [emoji173]
Hei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være[emoji173] så nå puster jeg lettet ut! [emoji173]
Å så kjekk nyhetHei allesammen har vært på Ultralyd i dag og alt står bra til ingenting er galt og det er usikkert hva blødningen kom av. Fikk full scanning av den lille og alt er tipptopp! alt er på plass slik det skal være❤ så nå puster jeg lettet ut! ❤