Blør

Jeg tok flere graviditetstester på samme urin for å teste, og det ble ganske stor forskjell på styrken på strekene...tror det kan være ulikt med fargestoff i testene osv, er vel derfor de sier at en strek er en strek...

Ikke meningen å være kjip, og det kan godt være at dette går kjempebra selvfølgelig, men tror det er en dårlig idé å tolke graviditetstester for å få svar... :(

Men positivt at den ikke er negativ iallefall! :)
Jeg tok også flere på samme igår og alle så slik ut. Tok også flere på onsdag (jeg har liggende), og de hadde lik styrke på strekene. Sålenge strekene ikke har blitt svakere så tror jeg det er et godt tegn. Jeg har iallefall en feeling på at noe her ikke stemmer helt. Skal ta ny hcg imorgen så får se hva den sier :)
 
Jeg tok også flere på samme igår og alle så slik ut. Tok også flere på onsdag (jeg har liggende), og de hadde lik styrke på strekene. Sålenge strekene ikke har blitt svakere så tror jeg det er et godt tegn. Jeg har iallefall en feeling på at noe her ikke stemmer helt. Skal ta ny hcg imorgen så får se hva den sier :)

Håper du får kjempegode nyheter :) masse lykke til! :) skal krysse alt jeg har for at spiren din har bare gjemt seg unna litt ;)
 
Ved MA kan vel hcg fortsette å stige?

Men er ikke også 6 uker såpass tidlig at det kan hende en lege uten veldig mye erfaring ikke finner noe? Mener å ha hørt at ul før uke 7 kan være usikkert. Krysser fingrene for at alt går helt fint! :)
 
Ved MA kan vel hcg fortsette å stige?

Men er ikke også 6 uker såpass tidlig at det kan hende en lege uten veldig mye erfaring ikke finner noe? Mener å ha hørt at ul før uke 7 kan være usikkert. Krysser fingrene for at alt går helt fint! :)
Ved MA kan det stige, men ikke mye. Men da ville de vel uansett sett noe der? Hun som sjekket virket ganske fersk, og det var ikke min vanlige gyn, så jeg krysser fingrene for at hun ikke leitet bra nok :) hun fant ikke eggstokkene min engang før etter laaaang tid..
 
Huff, slitsomt å gå rundt å ikke vite sikkert. Krysser fingrene for at det rr gode nyheter i vente.
 
Masse lykke til i morgen! Håper det var gyn som ikke så babyen, og at den lever i beste velgående :):)
 
Hvordan går det? :)
 
håper det går bra <3
 
Håoer det går bra med deg <3
 
Får svaret i ettermiddag!:eek: er kjempenervøs, men damen som tok blodprøvene hadde en sånn "roughly" maskin og kunne si at jeg var veldig gravid fortsatt, så jeg håper! <3
 
krysser fingrene hardt <3
 
Får svaret i ettermiddag!:eek: er kjempenervøs, men damen som tok blodprøvene hadde en sånn "roughly" maskin og kunne si at jeg var veldig gravid fortsatt, så jeg håper! <3
Skal du på en ny ul også? :)
 
Back
Topp