Blør

Jeg sjønner ingenting! Hcg nivåene tyder på ca 6 uker, som jeg også trodde, men de fant ingenting inne i livmoren!? Jeg har ikke blødd SÅ mye, og det har heller ikke kommet ut noen klumper :(
 
Jeg sjønner ingenting! Hcg nivåene tyder på ca 6 uker, som jeg også trodde, men de fant ingenting inne i livmoren!? Jeg har ikke blødd SÅ mye, og det har heller ikke kommet ut noen klumper :(

Uff :(
Sykehuset du var på?
 
Jeg sjønner ingenting! Hcg nivåene tyder på ca 6 uker, som jeg også trodde, men de fant ingenting inne i livmoren!? Jeg har ikke blødd SÅ mye, og det har heller ikke kommet ut noen klumper :(

De har sjekket eggledere osv? At det ikke er graviditet utenfor livmor?
 
Så rart! De sjekka ikke om du kan ha graviditet utenfor livmoren? Hva sa de når de ikke fant noe? De kan jo ikke bare la det ligge vel?
 
Men de kan vel ikke la deg gå uten å gi deg svar? Skal du ta nu blodprøve om 2 dager da?
Dette kan jo ikke stemme :/
 
det sjedde noe lignende i 2014..
gikk til uke 14 og var lykkelig gravid, men det var en tom forstersekk, ble utskrapning, kroppen forsto det ikke og var like gravid selv om det ikke vsr et foster.

men de kan ta feil, det kan være der, at det er litt for tidlig å se, er jo så smått
håper for din del at det er der!
 
det sjedde noe lignende i 2014..
gikk til uke 14 og var lykkelig gravid, men det var en tom forstersekk, ble utskrapning, kroppen forsto det ikke og var like gravid selv om det ikke vsr et foster.

men de kan ta feil, det kan være der, at det er litt for tidlig å se, er jo så smått
håper for din del at det er der!
Men hos meg så de ikke fostersekk engang! Det var helt tomt :eek: forrige uke så vi jo en liten krabat der inne, så hvor den kan ha tatt veien aner jeg ikke..
 
ImageUploadedByBV Forum1448748469.302534.jpg
Rfsu testen er iallefall blitt sterkere enn den var på onsdag så noe er iallefall på gang.. Håper virkelig alt er bra der inne <3
 
Vis vedlegget 148060
Rfsu testen er iallefall blitt sterkere enn den var på onsdag så noe er iallefall på gang.. Håper virkelig alt er bra der inne <3

Ikke for å skremme deg, men mine graviditetstester var kjempe positive 5 uker etter aborten.
Så det er egentlig bare en falsk trygghet.
 
Ikke for å skremme deg, men mine graviditetstester var kjempe positive 5 uker etter aborten.
Så det er egentlig bare en falsk trygghet.
Jeg er klar over at de firtsatt kan være positive, men denne er sterkere enn den forrige jeg tok. Det blir den jo ikke om jeg har mistet?
 
Jeg tok flere graviditetstester på samme urin for å teste, og det ble ganske stor forskjell på styrken på strekene...tror det kan være ulikt med fargestoff i testene osv, er vel derfor de sier at en strek er en strek...

Ikke meningen å være kjip, og det kan godt være at dette går kjempebra selvfølgelig, men tror det er en dårlig idé å tolke graviditetstester for å få svar... :(

Men positivt at den ikke er negativ iallefall! :)
 
Back
Topp