Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Så bra du føler deg bedre ! Håper det ikke kommer flere slike bekymringerNå er jeg kommet hjem fra legevakten og fått i meg litt mat.
Jeg hadde ingen smerter i livmoren og ingen sammentrekninger og blødningen hadde sluttet. Fikk ingen gynekologisk undersøkelse.
De trodde det bare var en liten uskyldig blødning og det var positivt at det var aktivitet i babyen. Ligger i sengen og kjenner han sparke <3 er helt sår i øynene og utslitt av bekymringer nå, men forhåpentligvis har jeg bare overanstrengt meg litt og et blodkar hadde sprekt.
Fått beskjed om å ta det rolig noen dager og følge med om alt er som vanlig. Føler meg bedre nå <3
Tusen takk for all støtten, dere er gode <3
Det går mye bedre nå. Hormonene ble jo helt på tulletur og jeg begynte å grine bare noen spurte hvordan det gikk med megHuff, så skremmende opplevelse du har hatt! Håper du klarer å slappe av og kose deg med grviditeten nå <3
Det går mye bedre nå. Hormonene ble jo helt på tulletur og jeg begynte å grine bare noen spurte hvordan det gikk med meg
Er flinkere å ta det med ro når kroppen gir beskjed da![]()