Blør :(

Krysse fingrane for deg bittelille :)

Sender gode tanker og krysser fingre for at det er uskyldig <3

Nå er jeg kommet hjem fra legevakten og fått i meg litt mat.
Jeg hadde ingen smerter i livmoren og ingen sammentrekninger og blødningen hadde sluttet. Fikk ingen gynekologisk undersøkelse.
De trodde det bare var en liten uskyldig blødning og det var positivt at det var aktivitet i babyen. Ligger i sengen og kjenner han sparke <3 er helt sår i øynene og utslitt av bekymringer nå, men forhåpentligvis har jeg bare overanstrengt meg litt og et blodkar hadde sprekt.
Fått beskjed om å ta det rolig noen dager og følge med om alt er som vanlig. Føler meg bedre nå <3
Tusen takk for all støtten, dere er gode <3

Nå er jeg kommet hjem fra legevakten og fått i meg litt mat.
Jeg hadde ingen smerter i livmoren og ingen sammentrekninger og blødningen hadde sluttet. Fikk ingen gynekologisk undersøkelse.
De trodde det bare var en liten uskyldig blødning og det var positivt at det var aktivitet i babyen. Ligger i sengen og kjenner han sparke <3 er helt sår i øynene og utslitt av bekymringer nå, men forhåpentligvis har jeg bare overanstrengt meg litt og et blodkar hadde sprekt.
Fått beskjed om å ta det rolig noen dager og følge med om alt er som vanlig. Føler meg bedre nå <3
Tusen takk for all støtten, dere er gode <3
Så bra du føler deg bedre ! Håper det ikke kommer flere slike bekymringer

Det var godt å høre:)

Stress ned og ta livet med ro på sofaen;)

Så godt å høre at det gikk så bra og at du føler deg bedre :) <3 Og godt å høre at det er aktivitet i magen, DET er jo verdens beste følelse, og en super bekreftelse på at alt er i den skjønneste orden :D Håper du får slappa skikkelig av nå! <3 stooor klem, og god natt <3

Godt å høre

Opplevde blødning med min nr 2. Tror det var i uke 17. Da var det ingen ting som var galt. Bare et sprukket blodkar. Men det blødde ganske mye! Jeg komtaktet jordmor som komtaktet sykehuset for meg. Fikk grundig sjekk. Håper det går bra med deg <3 skjønner godt du er redd og lei deg.

Tusen takk <3 skummelt når man har så lite kontroll. Men sånn er det vel å bli mor uansett. :)

Det blir ikke egentlig lettere når de kommer ut. Bekymre deg for barnets ve og vel skal du gjøre fra du finner ut at du er gravid og til den dagen du dør. Det forandrer seg bare hva man bekymrer seg for, og selvsagt trenger det ikke være noe hele tiden, men det tar aldri slutt

Huff, så skremmende opplevelse du har hatt! Håper du klarer å slappe av og kose deg med grviditeten nå <3

Huff, så skremmende opplevelse du har hatt! Håper du klarer å slappe av og kose deg med grviditeten nå <3
Det går mye bedre nå. Hormonene ble jo helt på tulletur og jeg begynte å grine bare noen spurte hvordan det gikk med meg :p
Er flinkere å ta det med ro når kroppen gir beskjed da :)

Det går mye bedre nå. Hormonene ble jo helt på tulletur og jeg begynte å grine bare noen spurte hvordan det gikk med meg :p
Er flinkere å ta det med ro når kroppen gir beskjed da :)

Vi må passe på oss selv og ikke bruke oss opp unødig altså! :) jeg tok ikke hintene som kroppen min sendte og nå er jeg fullt sykemeldt.. Jeg tok på meg dobbelt opp med jobb før jeg fant ut at jeg var gravid, men man kan jo ikke jobbe 180% og tenke at det går bra!
Bra du klarer å hører på din kropp! :)

Back
Topp