Blør mere å mere vondt

Nei uff, så trist! Hvor langt lang var du på vei? Snakker av erfaring, detter er ikke godt, rett og slett helt forferdelig:-( Ta godt vare på hverandre!!! godt å høre du får videre utredning. Lykke til videre:-)

Huff så trist:( håper den sitter igjen fort:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bra du får funnet ut hva som ligger i egglederen. Oppdater oss gjerne!

Sent from my iPhone using BV Forum

Off nei :( har vært igjennom en exu selv og unner ingen det samme :(
Sender deg en stor klem <3
Men for all del, hvis du får smerter ta kontakt med legevakten eller sykehuset! Det er sinnsykt farlig om egglederen sprekker og du blør ut i buken..

Så leit! Sender over varme tanker<3

Veldig tris<3 sender deg en klem og masse lykkestøv til neste gang <3

Det var leit. Lykke til videre med utredning og videre forsøk

Sykehuset til mandag for ny sjekk. Skulle vært rundt 6 uker på mandag men begynte å blø fredag for en uke siden. Kjedelig dette her kjenner det begynner å gå innpå meg nå

Kommer med en oppdatering.. Var på sykehuset om mandag å tok hcg siden den forrige hadde stoppa å synke. Den på mandag hadde begynt og stige så ned på sjekk om tirsdag, fortsatt ingen tegn til bebis i livmoren men enda en klump på høyre eggleder,, ble lagt inn på sykehuset på tirsdag og ble operert tirsdagskvelden.. Viste deg at høyre eggleder hadde begynt og revne så hadde allerede blødd 2 dl ut i buken, var gravid i høyre eggleder så den egglederen mistet jeg da det var rett før den sprakk :-(

Lykke til alle her med svangerskapet videre,, Klem <3

Sent from my iPad using BV Forum

Kommer med en oppdatering.. Var på sykehuset om mandag å tok hcg siden den forrige hadde stoppa å synke. Den på mandag hadde begynt og stige så ned på sjekk om tirsdag, fortsatt ingen tegn til bebis i livmoren men enda en klump på høyre eggleder,, ble lagt inn på sykehuset på tirsdag og ble operert tirsdagskvelden.. Viste deg at høyre eggleder hadde begynt og revne så hadde allerede blødd 2 dl ut i buken, var gravid i høyre eggleder så den egglederen mistet jeg da det var rett før den sprakk :-(

åhnei:( sender deg en super stoor klem<3 <3 var akkuratt det samme kjedde meg, bare at de "visste" at det som satt i egglederen var lillespire :(

vi har jo klart å bli gravide på egenhånd igjen, så ikke fortvil! alt håp er ikke ute :)
ta vare på hverandre,og masse lykke til videre,håper spira sitter fort igjen <3

Så trist! Vet akkurat hvordan du har det, opplevde de samme i februar. Måtte fjerne venstre eggleder, men jeg ble gravid igjen i juni så det er absolutt håp :-) Trøsteklemmer og masse lykke til videre :-)

Sender deg en stor klem,og gode tanker <3 Vet hvor grusomt det er, men ikke gi opp!!! Klemmer

Så utrolig leit! :( Det var såpass, ja... Sender deg en god klem! <3

Uff og uff, sender masse gode klemmer til deg! Dette var leit :-( håper du har mange rundt deg!! ønsker dere lykke til videre:-)

Back
Topp