Blør mere å mere vondt

Nadde88

Betatt av forumet
Ønsker dere lykke til med di små i magen. Ser ikke ut som det går veien for oss. Mere Blødning å hcg på onsdag var kun på 328. Ny hcg Idag for å se om det har stigi eller synki. Mista all håp om at det går bra. Enda ubehag i høyre eggleder :-/ så da takker jeg for meg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Å nei så trist. Lykke til videre

Å nei :( så trist!

Nei så trist!! Og ja det var desverre veldig lavt hcg nivå;(

TuMmY LoVe

Så trist å høre! Sender deg en god klem og ønsker deg lykke til videre!

Så trist!!:-( masse lykke til videre!! Klem

Veldig trist å høre :(
Ta vare på hverandre, og lykke til når dere bestemmer dere for å prøve igjen :Heartred

å,nei. d var leit å høre

Så trist :-( Veldig lei meg på dine vegne! Ta vare på deg selv, og sender deg alle gode ønsket om at neste spire sitter :-)

Neei :( Så utrolig trist... Jeg håper det går bra med deg, og lykke til videre. <3

Neeeei :( Så trist å lese :( Ønsker deg lykke til videre.. Sender deg en trøsteklem. Håper d går bedre neste gang.

Uff, så ufattelig trist.. Er ikke morro med SA, men det eneste man kan gjøre er å prøve igjen. Jeg synes det var ufattelig tungt å miste ifjor, føler med deg!

Takk for støtte <3 veldi vondt når jeg har mange SA bak meg før jeg endelig fikk sønnen min i 2012.. Fikk svar på hcg prøvene som er tatt privat hos volvat å det synker :-/ men da blir det utredning videre for å finne ut hva som sitter på høyre eggleder

Fryktelig leit :-( Stor klem herfra

Back
Topp