Blør du?

mom2b3

Betatt av forumet
Min blødningshistorie:
-Begynte å blø på lørdagsmorgen
-Positiv test søndagsmorgen
-Blødd hver dag siden lørdag. Ikke mye, og kun når jeg tørker meg.
-Vært hos både lege å gynekolog, men alikevel bekymrer jeg meg.

Noen andre som blør? :-)

Jeg hadde små blødninger i ca en uke, fikk positiv test etter det.
Det er nå 5 dager siden, og er 5 uker på vei.
Begynte å blø igjen idag, noe som bekymrer meg litt (er andre gangs, men dette hadde jeg ikke med første), men i noen tilfeller er dette normalt tydeligvis, da det kan være egget som fester seg.

Jeg fikk rosa utflod noen timer etter positiv test 8dpo. Jeg startet derfor, i samråd med gynekolog, på Crinone (progesteronstøtte) ettersom jeg spotter før TR. Jeg har hatt noen svakt rosa Crinone-rester etter dette.

Jeg har nærmest Googlet meg i hjel på blødning og rosa/brun utflod i graviditet. Det kan selvsagt være tegn på abort, men jeg ser at svært mange som har fullgått svangerskap også har opplevd blødninger iløpet av svagerskapet:)

Last edited:
Haaater blod! :grumpy::sour:
Idag var det en dråpe som dryppet i doskåla, så litt mer nå. Men samtidig tok jeg en graviditetstest, og den var blitt litt tydeligere nå enn de andre jeg har tatt. Vet ikke hva jeg skal tro om dette her.....

Haaater blod! :grumpy::sour:
Idag var det en dråpe som dryppet i doskåla, så litt mer nå. Men samtidig tok jeg en graviditetstest, og den var blitt litt tydeligere nå enn de andre jeg har tatt. Vet ikke hva jeg skal tro om dette her.....
Snakket med lege og/eller gyn igjen? Eller jordmor, som kanskje kan hjelpe litt med bekymringene?

Var hos lege mandag, gyn igår, å skal til lege idag igjen. Begge to har sjekket meg nedentil å sier at alt ser greit ut og at jeg blør på de rette stedene i forhold til at jeg er gravid :)

Var hos lege mandag, gyn igår, å skal til lege idag igjen. Begge to har sjekket meg nedentil å sier at alt ser greit ut og at jeg blør på de rette stedene i forhold til at jeg er gravid :)

Så bra:) :) Hvor langt er du på vei nå?

I natt hadde jeg menssmerter og jeg har litt rosa Crinone-rester. Redd for en reprise av abortene i februar og mai. To uker til tidlig ul virker veldig lenge nå:/

Jeg har hatt litt brun utflod i 5-6 dager, ikke mye, men litt noen ganger når jeg er på do. Jeg er 5+4 uker idag, og har en gutt på 10 år fra før, men hadde ingen blødning eller brun utflod med han. Men det er jo 11 år siden. Jeg løper en del nå og har lest at det kan være vanlig å blø litt da, noen andre som gjør det?

Sukk.
Først en uke med festningsblødninger, fem dager opphold, så blod igjen, en tur innom lege og gyn. Ingenting som ikke så normalt ut akkurat nå, ingen aktiv abort hvertfall, blodprøve rett etterpå, ny blod prøve mandag. Og etter nesten to dagers opphold igjen, blod på nytt.
Jeg blir nesten gal her jeg! :O

Uff, så slitsomt! Håper alt er i skjønneste orden med spiren!

Sukk.
Først en uke med festningsblødninger, fem dager opphold, så blod igjen, en tur innom lege og gyn. Ingenting som ikke så normalt ut akkurat nå, ingen aktiv abort hvertfall, blodprøve rett etterpå, ny blod prøve mandag. Og etter nesten to dagers opphold igjen, blod på nytt.
Jeg blir nesten gal her jeg! :O

Føler med deg! Det tar på psyken! Her spottet jeg lett fra 8dpo og frem til nå på tirsdag. Hadde 3 dagers opphold, og nå er det på'n igjen. Har ikke menssmerter slik jeg hadde forrige uke da, og er lettet over det.

Føler med deg! Det tar på psyken! Her spottet jeg lett fra 8dpo og frem til nå på tirsdag. Hadde 3 dagers opphold, og nå er det på'n igjen. Har ikke menssmerter slik jeg hadde forrige uke da, og er lettet over det.
Har heldigvis ikke hatt min standard type menssmerter, men kjenner det i sjela at dette er ikke noe gøy....
Men ny blodprøve på mandag, og får da også beskjed om hvordan hcg nivået er, så tripper veldig her nå.

Har heldigvis ikke hatt min standard type menssmerter, men kjenner det i sjela at dette er ikke noe gøy....
Men ny blodprøve på mandag, og får da også beskjed om hvordan hcg nivået er, så tripper veldig her nå.

Det forstår jeg veldig godt! Krysser fingre for at du får gode hcg resultat:)

Last edited:
Back
Topp