Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med lege og/eller gyn igjen? Eller jordmor, som kanskje kan hjelpe litt med bekymringene?Haaater blod!
Idag var det en dråpe som dryppet i doskåla, så litt mer nå. Men samtidig tok jeg en graviditetstest, og den var blitt litt tydeligere nå enn de andre jeg har tatt. Vet ikke hva jeg skal tro om dette her.....
Var hos lege mandag, gyn igår, å skal til lege idag igjen. Begge to har sjekket meg nedentil å sier at alt ser greit ut og at jeg blør på de rette stedene i forhold til at jeg er gravid![]()
Sukk.
Først en uke med festningsblødninger, fem dager opphold, så blod igjen, en tur innom lege og gyn. Ingenting som ikke så normalt ut akkurat nå, ingen aktiv abort hvertfall, blodprøve rett etterpå, ny blod prøve mandag. Og etter nesten to dagers opphold igjen, blod på nytt.
Jeg blir nesten gal her jeg! :O
Har heldigvis ikke hatt min standard type menssmerter, men kjenner det i sjela at dette er ikke noe gøy....Føler med deg! Det tar på psyken! Her spottet jeg lett fra 8dpo og frem til nå på tirsdag. Hadde 3 dagers opphold, og nå er det på'n igjen. Har ikke menssmerter slik jeg hadde forrige uke da, og er lettet over det.
Har heldigvis ikke hatt min standard type menssmerter, men kjenner det i sjela at dette er ikke noe gøy....
Men ny blodprøve på mandag, og får da også beskjed om hvordan hcg nivået er, så tripper veldig her nå.
Fingrer og tær, og alt annet som kan kryssesDet forstår jeg veldig godt! Krysser fingre for at du får gode hcg resultat![]()