Blør av minipiller

Mammadalt

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Har nettopp begynt på Cerazette minipiller og nå blør jeg plutselig veldig mye! Noen andre som reagerte slik på disse? Orker ikke mere blod fra der nede nå :-/
 
Jeg begynte på Cerazette da jeg fikk mensen første gang etter fødsel (ca. 2.5 mnd), gikk bare 3 dager før jeg ombestemte meg og ikke tok flere, nå har jeg hatt mensen i 19!!!! dager og jeg blir snart gal av å blø. Om det har noe med de 3 dagene jeg gikk på Cerazette eller om det bare er fordi det er første mens etter fødsel vet jeg ikke..
 
Har nettopp begynt på Cerazette minipiller og nå blør jeg plutselig veldig mye! Noen andre som reagerte slik på disse? Orker ikke mere blod fra der nede nå :-/

Da jeg begynte på Cerazette for fem år siden, mener jeg å huske at jeg blødde endel, men ikke mer enn vanlig mens. Blødde ganske lenge/mye spotting/luremens. Men så forsvant den helt :)
Jeg skal begynne på Cerazette igjen nå etter fødsel.
 
Jeg begynte på cerazette for tre uker siden, etter nøyaktig en uke fikk jeg en ganske kraftig blødning. Den var kraftigst de 4 første dagene, deretter ble den mindre og mindre (som mensen pleier å bli), og etter 9 dager var den helt vekk. Nå håper jeg at den er vekke så lenge jeg går på pillene.

Jeg leste mye om den før jeg starta, og det er veldig mange som får en blødning ganske kjapt etter oppstart. Noen lengre enn andre, men de aller fleste sier det er verdt å ikke gi seg, fordi mensen forsvinner etterhvert! :D
 
Blødde fra jeg begynte til jeg ikke gadd mer.. spiste ett pillebrett før jeg slutta:p
 
Slutter idag jeg!! Orker ikke mer gøgg! Håper mensen forsvinner igjen da jeg fullammer! :-/
 
Har gått på Cerazette to ganger, og begge gangene hatt mye mens , var vell nermere 10 dager m blødning 3 dager utn så på den igjen:confused:
Sånn var det nesten hele tia mens jeg gikk på de... skikkeli irriterende... nå har jeg satt inn hormonspiral å småblør litt, mn holder m ett truseinnlegg elr iløpet av dagen, så håper jeg den forsvinner etterhvert:))
 
Sniker fra juni... Begynte på cerazette etter 6ukerskontroll. Blødde en del over en lengre periode men lege ba meg "holde ut" i 3mnd for å se an. Er nå halveis i siste brett på første pakke, og endelig har mellomblødninger gitt seg. Hurra! Fikk forresten igjen mens 2mnd etter fødsel.
 
Oi Gratulerer! Langt på vei? Mannen m5un vil også ha to tette, jeg er ikke helt dær ennå :D
Takk, er 8 uker nå så blir 14 mnd mellom dem.. Helt merkelig, føleg jeg har vært gravid hele livet mitt nå :-o Stolte blindt på fullamming, ikke særlig smart! Første var veldig planlagt og satt på første forsøk, blir vist bare veldig fort gravid jeg :-o Blir nok greit, bare rart da jeg egentlig alltid har sett for meg 2-3 år mellom barna mine :)
 
Takk, er 8 uker nå så blir 14 mnd mellom dem.. Helt merkelig, føleg jeg har vært gravid hele livet mitt nå :-o Stolte blindt på fullamming, ikke særlig smart! Første var veldig planlagt og satt på første forsøk, blir vist bare veldig fort gravid jeg :-o Blir nok greit, bare rart da jeg egentlig alltid har sett for meg 2-3 år mellom barna mine :)

Hehe kan godt forstå det med graviditeten- 9 mnd er lenge nok i seg selv hehe :D
Det blir sikkert et helt spesielt søskenforhold! Masse lykke til med lille og mini <3
 
Jeg gikk på de før graviditeten. Mye blødning i starten før jeg mistet mensen helt. Hadde ikke mens på flere år, før jeg plutselig begynte med litt spotting. Fikk beskjed om at det kunne være sånn på de pillene. Men plutselig var jeg gravid, så jeg stoler ikke på de pillene mer...
 
Jeg gikk på de før graviditeten. Mye blødning i starten før jeg mistet mensen helt. Hadde ikke mens på flere år, før jeg plutselig begynte med litt spotting. Fikk beskjed om at det kunne være sånn på de pillene. Men plutselig var jeg gravid, så jeg stoler ikke på de pillene mer...
Nei ingen tvil om at det blir spiral her i gården etter denne babyen :-/
 
Back
Topp