Blødninger..

Oi så bra! Min doblet seg ikke like mye, og da på 3,5 dager.. :confused: fikk 2600 5+0 og 5400 5+4.. syns det er lav dobling , men legen sa det var bra:shifty:

det viktigste er at det øker, og hcg-nivå og stigning har jeg skjønt er svært individuelt! Ulempen med min er jo at jeg har hyperemesis, tåler ikke dette hcg-hormonet så godt.. men tar gladelig kvalme og oppkast over sa!:p

det viktigste er at det øker, og hcg-nivå og stigning har jeg skjønt er svært individuelt! Ulempen med min er jo at jeg har hyperemesis, tåler ikke dette hcg-hormonet så godt.. men tar gladelig kvalme og oppkast over sa!:p
Ja du har så rett i det ❤️ Tenk så mye enklere det hadde vært om alle bare hadde likt hcg nivå :D
Uff det er fælt å være sååå kvalm.. men det er ett veldig godt tegn ❤️

jeg fikk svar på dagens prøve nå, har på to dager steget fra 7600 til 13000, det gir en doblingstid på 2,5 dager! Da kan jeg endelig puste ut og senke skuldrene, og tenke at det enn så lenge står fint til:love7

@Heisann! har du fått svar på prøven? Krysser så veldig fingrene for deg!
Min steg bare til 122 :sad010
Skal ta ny prøve på mandag, men løpet er nok kjørt...
Krysser bare fingrene for at det ikke er noe utenfor livmor, og at kroppen kan rydde opp dette selv..
Det er forferdelig slitsomt å være i en slags «midt i mellom»-fase....
Sliter også med at samboer ikke forstår dette her, han har ståltro på at dette går bra. Prøvde å forklare han at det nok er større sjans for at det kan bli en potensiell livstruende tilstand (exu), enn at dette går bra...

:Heartred:Heartred
Krysser bare fingrene for at det ikke er noe utenfor livmor, og at kroppen kan rydde opp dette selv..
Sliter også med at samboer ikke forstår dette her, han har ståltro på at dette går bra. Prøvde å forklare han at det nok er større sjans for at det kan bli en potensiell livstruende tilstand (exu), enn at dette går bra...
Uff, det må være er en slitsom situasjon å være i. Sender deg mange gode tanker :Heartred håper du får en avklaring snart :Heartred

:Heartred:Heartred
Uff, det må være er en slitsom situasjon å være i. Sender deg mange gode tanker :Heartred håper du får en avklaring snart :Heartred
Takk, det varmer :Heartred
Har plutselig fått symptomer tilbake, så det er som om kroppen ler av meg og skal kødde med hjernen min helt til det siste :wtf:

Sender deg mange gode tanker:Heartbigred kjenner igjen at mannen alltid tenker positivt og ikke skjønner det her på samme måte som oss.. blør du fortsatt, eller har det stoppet? Håper du snart får en endelig avklaring den ene eller andre veien, det verste er ventetiden i «limbo»!

Sender deg mange gode tanker:Heartbigred kjenner igjen at mannen alltid tenker positivt og ikke skjønner det her på samme måte som oss.. blør du fortsatt, eller har det stoppet? Håper du snart får en endelig avklaring den ene eller andre veien, det verste er ventetiden i «limbo»!
Takk!! :Heartred:Heartred:Heartred

Blør fortsatt litt, men det har avtatt noe - Det gjør det jo ikke noe enklere å forholde seg til :hilarious:
I dag synes jeg nesten noen av symptomene har kommet tilbake, så føler kroppen bare har lyst til å pine meg ekstra :hilarious::wtf:
Ventetiden i limbo er heelt forferdelig!:shifty:

Jeg har hatt en liten/middels blødning i dag. Vet ikke om hva som er årsaken. Er veldig redd også for at det kan være Spontanabort.. er kommet til 6+3 i dag... Har ingen spesiell kvalme og graviditet symptomene er der fortsatt, vet ikke om de vil forsvinne eller være der.

Takk!! :Heartred:Heartred:Heartred

Blør fortsatt litt, men det har avtatt noe - Det gjør det jo ikke noe enklere å forholde seg til :hilarious:
I dag synes jeg nesten noen av symptomene har kommet tilbake, så føler kroppen bare har lyst til å pine meg ekstra :hilarious::wtf:
Ventetiden i limbo er heelt forferdelig!:shifty:
Jeg tenker at så lenge du ikke blør masse og ikke har smerter, er ikke alt håp ute;) jeg har hatt to sa, begge i uke 5-6, og de startet med spotting/liten blødning en dag, en dag uten blødning, før dag tre med en liten blødning som tok seg opp etterhvert. Alle symptomene forsvant med den første lille blødningen.
håper så veldig at du bare har naturlig lave nivåer av hcg, og at mandagens prøve viser fortsatt stigning (og at blødninger uteblir)! Håper du klarer å slappe av litt i helgen:joyful:

Jeg tenker at så lenge du ikke blør masse og ikke har smerter, er ikke alt håp ute;) jeg har hatt to sa, begge i uke 5-6, og de startet med spotting/liten blødning en dag, en dag uten blødning, før dag tre med en liten blødning som tok seg opp etterhvert. Alle symptomene forsvant med den første lille blødningen.
håper så veldig at du bare har naturlig lave nivåer av hcg, og at mandagens prøve viser fortsatt stigning (og at blødninger uteblir)! Håper du klarer å slappe av litt i helgen:joyful:
Takk for håp! Det hjelper veldig på humøret :Heartred
Ja, jeg har ikke gitt opp ALT, men jeg har lite tro på at dette kan gå helt inn.
Prøver å være litt realist for å heller bli positivt overraska :happy:
Spent på mandagens resultat!
Gir meg ikke helt!:D

Hcg har stupt i løpet av helga, og var på rett over 20 i dag.
Altså over og ut for denne gang :/
Blødningene har økt litt ila helga også, og i dag kom det en klump ut, så jeg ble ikke veeeldig overrasket.
Egentlig litt letta over at hcg ikke var høyere, da er det ikke noe som ligger igjen og produserer :)

Blødningene har økt litt ila helga også, og i dag kom det en klump ut, så jeg ble ikke veeeldig overrasket.
Egentlig litt letta over at hcg ikke var høyere, da er det ikke noe som ligger igjen og produserer :)
Så trist å høre det ikke gikk :( men skjønner det er godt med avklaring og bli ferdig. Krysser fingrene for at du blir fort gravid igjen med en terminspire :Heartred

Huff, det var trist å lese.
Sender deg varme klemmer og krysser fingrene for neste forsøk.

Så trist å høre det ikke gikk :( men skjønner det er godt med avklaring og bli ferdig. Krysser fingrene for at du blir fort gravid igjen med en terminspire :Heartred
Håper jeg veldig snart kan melde meg inn i en termingruppe igjen! :D
Lykke til videre!:Heartred

Håper det er greit at jeg slenger inn et spørsmål her.
Jeg fikk positive tester i dag morges 10 DPO (negative tester i går). Det har murra veldig neddi der både i går og i dag. Når jeg var på do nå, så fikk jeg litt brunfarget utflod på papiret. Jeg hadde spotting på kvelden på søndag som jeg trodde var starten på TR, men som kanskje var festeblødning. Kan det i dag være rester fra festeblødning? Noen andre som har opplevd noe lignende?

Fikk en plutselig, kraftig blødning i dag :( Hadde legetime tilfeldigvis rett etter at jeg oppdaget blødningen og ble undersøkt av lege og da kunne hun ikke se hvor blødningen kom fra eller noe mer blod. Kjenner jeg blir veldig pessimistisk, da jeg mistet i fjor og det begynte med blødning rundt denne tiden. Men ikke blødd noe mer i ettermiddag, så håper fortsatt at det kan gå bra. Men har litt smerter i høyre lyske /side, så det bekymrer meg.
Ble sykmeldt og skal være mest mulig i ro de neste dagene, så håper det hjelper...

Håper det er greit at jeg slenger inn et spørsmål her.
Jeg fikk positive tester i dag morges 10 DPO (negative tester i går). Det har murra veldig neddi der både i går og i dag. Når jeg var på do nå, så fikk jeg litt brunfarget utflod på papiret. Jeg hadde spotting på kvelden på søndag som jeg trodde var starten på TR, men som kanskje var festeblødning. Kan det i dag være rester fra festeblødning? Noen andre som har opplevd noe lignende?
Beklager har ikke noen gode svar, har aldri opplevd blødninger, men det er jo vanlig. Murringer har jeg hatt mye av i begge svangerskapene mine. Hvordan har det gått siden tirsdag?

Beklager har ikke noen gode svar, har aldri opplevd blødninger, men det er jo vanlig. Murringer har jeg hatt mye av i begge svangerskapene mine. Hvordan har det gått siden tirsdag?
Virker som blødningen stoppet, så var kanskje bare rester fra festeblødning. Testene har hvertfall blitt mørkere, så går foreløpig bra :)

Back
Topp