Takkmasse lykke til![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkmasse lykke til![]()

Æsj, da er det jo i hvertfall kjipt når du allerede har to!Jeg er 5+5, og har to sa bak meg det siste året. De skjedde rundt denne tiden, og startet på denne måten..denne gangen har jeg fortsatt masse symptomer (mye kvalme og oppkast bla), det forsvant før blødningene de to gangene jeg mistet, så det gir meg jo et lite håp..
Har du fått tatt blodprøve i dag?
Hvis det er en trøst, så fikk ikke jeg 3+ før jeg var 5+1Æsj, da er det jo i hvertfall kjipt når du allerede har to!
Jeg har symptomer, men jeg har vært bekymret fordi jeg syntes strekene virket så svake, og fikk 2-3 så seint følte jeg (4+5), så plutselig kom det liksom blødning som «bekreftet» det for meg, men må bare krysse fingrene nå.
Ja, fikk tatt prøve i dag, så tar jeg ny på torsdag!
Da har du nok samme fordoblingstid som meg, siden det er såpass høyt verdier, 72 timerJeg har fått svar på prøven, 7600 og jeg er 5+5. det er vel, slik jeg forstår, ok? Blir spennende med prøven på torsdag! Noen som vet hvor mye stigning jeg kan håpe på/forvente?
Har du fått svar @Heisann! ?
Stiger det jevnt, slik at jeg bør ha en økning på 66%? Isåfall bør jeg vel ha nærmere 12000 på torsdag da? Åh, tiden går så saaakte når man venter på svar! Har heldigvis ikke blødd noe mer, og ingen smerter.Da har du nok samme fordoblingstid som meg, siden det er såpass høyt verdier, 72 timer
Null smerter siden imorrest og ingen blødning, kun litt trykk nederst på magen pga vesken! Håper på det beste.Har ikke fått svar ennå, tok prøven for seint på dagen, må nok smøre meg med tålmodighet til i morgenJeg har fått svar på prøven, 7600 og jeg er 5+5. det er vel, slik jeg forstår, ok? Blir spennende med prøven på torsdag! Noen som vet hvor mye stigning jeg kan håpe på/forvente?
Har du fått svar @Heisann! ?
Huff for en natt, men fint hcg var finHei dere! Jeg fikk utrolige sterke magesmerter ved midnatt igår og det ga seg ikke.. Kjentes ut som kraftige akutte luftamerter som aldri tok slutt, bare att jeg fikk ut luft og kastet opp 2 ganger uten noe forskjell. Ingen blødninger. Etter 3 timer tok jeg turen til legevakten. Null feber, crp var normal og de sendte meg videre til sykehuset for ul. Der fant de masse væske i buken og kun se en fostersekk (men er nok mindre på vei enn antatt, og pga mye væske var det vanskelig å se noe inni der) men hcg var på over 5000, for 2 uker siden var den på 36 så det er en god stigning. Skal tilbake på torsdag for å se om det er økning og om vesken har gitt seg litt, vi mistenker kanskje en strukken cyste pga smertene og jeg har vært gjennom dette før. Men i verste fall kan det være graviditet utenfor livmoren..Null smerter siden imorrest og ingen blødning, kun litt trykk nederst på magen pga vesken! Håper på det beste.
Usikker, legene var så stresset siden det var så travelt att jeg fikk ikke konkret svar… men som du sier, det var en fostersekk og hun ene legen mente å se noe smått så håper det er noe derHuff for en natt, men fint hcg var finmen hvis de så en fostersekki livmoren så vil vel det si spiren ikke er exu? Eller tror de det er to?
Krysser fingrene for deg

Jeg hadde blødning med min første, han er 4 år i desemberNoen som har opplevd noe form for blødninger? Kjentes ut som jeg tisset på meg idag, da va det en stor dråpe med friskt blod - medvarte ett par tørk på papiret og deretter kom det en dråpe mørkt blod før det avsluttet igjen… blir jo så reddFikk kjempesterk graviditetstest imorrest og hadd en fin økning.. Erfaringer med blødning?
skummelt men det gikk veldig fint, tok el UL hos min private gyn samme dagen og fikk bekreftet jeg var 8+4 og st alt sto fint til med L 
Takk for solskinnshistorier, godt å høre faktiske historier på at det kan gå godt!Jeg hadde blødning med min første, han er 4 år i desemberskummelt men det gikk veldig fint, tok el UL hos min private gyn samme dagen og fikk bekreftet jeg var 8+4 og st alt sto fint til med L
![]()

3-4 dager mener jeg på å huskeTakk for solskinnshistorier, godt å høre faktiske historier på at det kan gå godt!
Hvor lenge hadde du blødning?
Hei dere! Jeg fikk utrolige sterke magesmerter ved midnatt igår og det ga seg ikke.. Kjentes ut som kraftige akutte luftamerter som aldri tok slutt, bare att jeg fikk ut luft og kastet opp 2 ganger uten noe forskjell. Ingen blødninger. Etter 3 timer tok jeg turen til legevakten. Null feber, crp var normal og de sendte meg videre til sykehuset for ul. Der fant de masse væske i buken og kun se en fostersekk (men er nok mindre på vei enn antatt, og pga mye væske var det vanskelig å se noe inni der) men hcg var på over 5000, for 2 uker siden var den på 36 så det er en god stigning. Skal tilbake på torsdag for å se om det er økning og om vesken har gitt seg litt, vi mistenker kanskje en strukken cyste pga smertene og jeg har vært gjennom dette før. Men i verste fall kan det være graviditet utenfor livmoren..Null smerter siden imorrest og ingen blødning, kun litt trykk nederst på magen pga vesken! Håper på det beste.
Litt usikker, for legen sa til meg jo høyere verdier, jo lenger tid brukte det på å doble segStiger det jevnt, slik at jeg bør ha en økning på 66%? Isåfall bør jeg vel ha nærmere 12000 på torsdag da? Åh, tiden går så saaakte når man venter på svar! Har heldigvis ikke blødd noe mer, og ingen smerter.
blir egentlig aldri klok på det her.Krysser fingrene for deg ogsåUff, høres ut som en ekkel opplevelse. Hvor lang har du beregna selv at du er på vei? Når jeg var på ul, og de satt meg tilbake fra uke 6 til 5, så kunne de også bare se fostersekken, men han sa at veldig tidlig kunne de se om det var utenfor livmor. Krysser fingrene for deg![]()
Men som jeg har skjønt så er det ingen fostersekk om det er utenfor livmor? Så vi har vell ikke det vi da?Man kan få se tom fostersekk mener jeg, og embryoet ligget ett annet sted.. skal ikke si det 100% altså, da jeg ikke har erfart det før. Kanskje noen andre her har peiling på det?Krysser fingrene for deg ogsåMen som jeg har skjønt så er det ingen fostersekk om det er utenfor livmor? Så vi har vell ikke det vi da?
Litt usikker, for legen sa til meg jo høyere verdier, jo lenger tid brukte det på å doble segblir egentlig aldri klok på det her.

Oi så bra! Min doblet seg ikke like mye, og da på 3,5 dager..jeg fikk svar på dagens prøve nå, har på to dager steget fra 7600 til 13000, det gir en doblingstid på 2,5 dager! Da kan jeg endelig puste ut og senke skuldrene, og tenke at det enn så lenge står fint til
@Heisann! har du fått svar på prøven? Krysser så veldig fingrene for deg!