Blødninger...

Håper det går godt med deg og ikke vær redd for å kreve en tidligere UL [emoji173]️ Det er du som kjenner kroppen din og har du fortsatt håpet der, så kan det være godt å få bekreftet om alt er ok.
 
Blør du som ved mensen/begynnende mens med friskt blod eller spotter du bare?

Det kan gå begge veier. Jeg har mistet da jeg blødde/spottet over lengre tid (19 dager) og har også opplevd å spotte i 2 dager og føde et friskt barn. Legene gjør noe med det.
 
Håper Det går bra med deg ❤️
 
Håper det går godt med deg og ikke vær redd for å kreve en tidligere UL [emoji173]️ Det er du som kjenner kroppen din og har du fortsatt håpet der, så kan det være godt å få bekreftet om alt er ok.

Jeg har aldri vært gravid før så jeg vet jo ikke helt hvordan det her skal foregå [emoji85] men jeg blør ikke lenger så lenge jeg holder meg i ro, men så fort jeg gjør noe så begynner jeg å blø igjen..
 
Blør du som ved mensen/begynnende mens med friskt blod eller spotter du bare?

Det kan gå begge veier. Jeg har mistet da jeg blødde/spottet over lengre tid (19 dager) og har også opplevd å spotte i 2 dager og føde et friskt barn. Legene gjør noe med det.

På onsdag kom det friskt blod, og da gikk jeg rett å la meg rett ut, blødde gjennom hele natten og på formiddagen. Så lå jeg hele torsdagen å da blødde jeg ikke. Var hos legen og alle prøver tilsa at jeg var gravid HCG hadde steget fra uka før. Blødde masse på fredag lite på kvelden, lå formiddagen på lørdag å blødde ikke. Men begynnte å styre litt hjemme å da kom det igjen. Ikke blødd i natt og på dagen i dag. Er for det meste friskt blod, men så har det kommet slimklumper som har vært nesten sorte [emoji17]
 
Back
Topp