Blødninger...

Ninusen

Andre møte med forumet
Nå har jeg blødd siden i går, begynte med friskt blod/slim. Men nå i dag er det mer over på det mørke. Og nå i dag tidlig kom det noe som lignet plommeskall.... er førstegangsfødende så alt er jo skummelt, men ser nok ut dom jeg ikke er førstegangsfødende lenger [emoji17]
 
Nei og nei [emoji20] dette var ikke noe koselig å lese. Sender deg en god klem [emoji173]
 
Huff huff..... håper den er uskyldig :smiley-angelic001
 
Uff....Får virkelig håpe at det bare er en uskyldig blødning. De sier at det er veldig vanlig å blø i første trimester. Jeg fant en amerikansk side hvor de skrev symptomer på de forskjellige ukene i første trimester og i de første ukene så stod blødning som et av symptomene. Men jeg kjenner til følelsen og fortvilelsen din. Jeg hadde selv en SA i januar.
 
Uff....Får virkelig håpe at det bare er en uskyldig blødning. De sier at det er veldig vanlig å blø i første trimester. Jeg fant en amerikansk side hvor de skrev symptomer på de forskjellige ukene i første trimester og i de første ukene så stod blødning som et av symptomene. Men jeg kjenner til følelsen og fortvilelsen din. Jeg hadde selv en SA i januar.

Skal til legen senere i dag så får se hva han sier [emoji4]
 
Jeg kjenner flere som har blødd i starten av svangerskapet uten at det var noe galt. Håper du får et betryggende svar :love017
 
I natt har det blødd masse igjen!!! Legen sa i går at hvis jeg begynnte å blø igjen trengte jeg ikke komme med ned gang siden jeg var så kort på vei ville nok kroppen eventuelt ordne opp selv. Skal på UL 3. mai å kjenner det er litt lenge å gå å lure på om det fortsatt er liv der nede [emoji17]
 
I natt har det blødd masse igjen!!! Legen sa i går at hvis jeg begynnte å blø igjen trengte jeg ikke komme med ned gang siden jeg var så kort på vei ville nok kroppen eventuelt ordne opp selv. Skal på UL 3. mai å kjenner det er litt lenge å gå å lure på om det fortsatt er liv der nede [emoji17]
Ring og si du må ha ny UL pga du er redd. De kan ikke nekte deg det. Det psykiske er like viktig som det fysiske [emoji173]
 
I natt har det blødd masse igjen!!! Legen sa i går at hvis jeg begynnte å blø igjen trengte jeg ikke komme med ned gang siden jeg var så kort på vei ville nok kroppen eventuelt ordne opp selv. Skal på UL 3. mai å kjenner det er litt lenge å gå å lure på om det fortsatt er liv der nede [emoji17]
Hvor langt er du på vei?
 
Ring og si du må ha ny UL pga du er redd. De kan ikke nekte deg det. Det psykiske er like viktig som det fysiske [emoji173]

De kommer nok bare til å si at jeg kan komme hvis jeg vil men at det er lite vits[emoji17] men jeg har ikke hatt noe smerter så krysser fingrene for at dette er uskyldig
 
Åssen går det nå i kveld?
 
Uff god klem til deg! Mange som har blødninger går det helt fint med. Jeg blødde selv i forrige svangerskap og det gikk helt fint. Krysser fingrene for deg! <3
 
Back
Topp