Blødninger uke 14

Mss1

Andre møte med forumet
Noen som har opplevd blødninger nå eller evt i tidligere svangerskap? Kjenner jeg er litt stresset...

Skjønner at du blir stresset. Er det mye? Stoppa å blø? Men synes du skal ringe legevakt, jeg, om du er bekymret :Heartred

Krysser fingrene for deg :Heartred

Hvor mye blør du og hvilken farge? Jeg er 14+6 i dag og har opplevd litt spotting denne uken.. men jeg trur det kommer fra da vi var på TUL på tirsdag. Jeg hadde rosa spotting på papiret og så gikk det over til brunt. Så jeg trur nok bare det var en liten rift.. jeg har ikke hatt noen smerter, og føler meg ok. Håper alt går bra med deg! :Heartred

Skjønner at du blir stresset. Er det mye? Stoppa å blø? Men synes du skal ringe legevakt, jeg, om du er bekymret :Heartred

Krysser fingrene for deg :Heartred

Det var en del i formiddag, men nå kan det se ut som det har stoppet ❤️ Jeg har ingen smerter i mage så satser på at dette er en normal blødning som hører til i svangerskap ❤️

Hvor mye blør du og hvilken farge? Jeg er 14+6 i dag og har opplevd litt spotting denne uken.. men jeg trur det kommer fra da vi var på TUL på tirsdag. Jeg hadde rosa spotting på papiret og så gikk det over til brunt. Så jeg trur nok bare det var en liten rift.. jeg har ikke hatt noen smerter, og føler meg ok. Håper alt går bra med deg! :Heartred

Jeg blødde en del i formiddag, men tror det har stoppet nå. ❤️ Jeg regner med dette bare er normal blødning som kan skje i svangerskap. ❤️

Jeg blødde en del i formiddag, men tror det har stoppet nå. ❤️ Jeg regner med dette bare er normal blødning som kan skje i svangerskap. ❤️
Trur det er veldig vanlig! Men om du er bekymret, snakk med legen din:Heartred Jeg har allerede hatt 3 TUL fordi jeg vil forsikre meg om at alt er bra..haha.. men det føles godt å se det sjøl, så om du kan ta deg råd til det anbefaler jeg en UL :happy:

Trur det er veldig vanlig! Men om du er bekymret, snakk med legen din:Heartred Jeg har allerede hatt 3 TUL fordi jeg vil forsikre meg om at alt er bra..haha.. men det føles godt å se det sjøl, så om du kan ta deg råd til det anbefaler jeg en UL :happy:

Jeg var på ultralyd for 2 uker siden og da va alt fint, skal snakke med lege eller jordmor på mandag ❤️

Jeg har hatt blødning i uke 12+3 og 13+6. begge gangene var det helt rødt i doen og på papiret. Ingen smerter og det stoppet med en gang. Jeg var selvfølgelig veldig bekymret begge gangene. Men ifølge jordmor var nok bare en blodåre som sprakk. :Heartred Husk at slimhinnene er mye mer skjøre under graviditeten. Jeg blør også en del neseblod og fra tannkjøttet når jeg pusser tennene. Var på ultralyd i går og der var det et sprellende lite knøtt :Heartred

Back
Topp