Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skjønner at du blir stresset. Er det mye? Stoppa å blø? Men synes du skal ringe legevakt, jeg, om du er bekymret
Krysser fingrene for deg![]()
Hvor mye blør du og hvilken farge? Jeg er 14+6 i dag og har opplevd litt spotting denne uken.. men jeg trur det kommer fra da vi var på TUL på tirsdag. Jeg hadde rosa spotting på papiret og så gikk det over til brunt. Så jeg trur nok bare det var en liten rift.. jeg har ikke hatt noen smerter, og føler meg ok. Håper alt går bra med deg!![]()
Trur det er veldig vanlig! Men om du er bekymret, snakk med legen dinJeg blødde en del i formiddag, men tror det har stoppet nå.Jeg regner med dette bare er normal blødning som kan skje i svangerskap.
![]()
Jeg har allerede hatt 3 TUL fordi jeg vil forsikre meg om at alt er bra..haha.. men det føles godt å se det sjøl, så om du kan ta deg råd til det anbefaler jeg en UL 
Trur det er veldig vanlig! Men om du er bekymret, snakk med legen dinJeg har allerede hatt 3 TUL fordi jeg vil forsikre meg om at alt er bra..haha.. men det føles godt å se det sjøl, så om du kan ta deg råd til det anbefaler jeg en UL
![]()
Lykke tilJeg var på ultralyd for 2 uker siden og da va alt fint, skal snakke med lege eller jordmor på mandag![]()

Husk at slimhinnene er mye mer skjøre under graviditeten. Jeg blør også en del neseblod og fra tannkjøttet når jeg pusser tennene. Var på ultralyd i går og der var det et sprellende lite knøtt