Blødning..

Maripia

Blir kjent med forumet
Er litt bekymra nå, hadde en liten blødning søndagskveld, og en liten en i går kveld. Var hos legen i går, og hun sa det var normalt, men jeg synes det er ekkelt at jeg hadde det gjen i går kveld. Var på jobb i går og løftet noe, da fikk jeg smerter i magen. Kan det være grunnen? Er sikkert overbekymret, men føler meg veldig usikker siden det er første gang jeg er gravid..

ORIGINAL: Maripia

Er litt bekymra nå, hadde en liten blødning søndagskveld, og en liten en i går kveld. Var hos legen i går, og hun sa det var normalt, men jeg synes det er ekkelt at jeg hadde det gjen i går kveld. Var på jobb i går og løftet noe, da fikk jeg smerter i magen. Kan det være grunnen? Er sikkert overbekymret, men føler meg veldig usikker siden det er første gang jeg er gravid..

det sies at hvis man har blødninger skal man ta det med ro i et par dager! bare ligge! var den beskjeden jeg fikk første gang jeg var gravid ihvertfall! :)

Legen min fortalte meg at dersom man aborterer gjør man det enten man ligger eller er oppe og rusler, det skjer automatisk inni deg. Men jeg lå mye den tiden jeg hadde mine første spottinger, og følte selv for å ta det med ro. Ble til og med sykemeldt i 2 uker jeg, og det var godt. Men jeg spotter av og til nå også , jeg har veldig sensitiv livmorstapp så det er grunnen fant han ut på siste GU. Jeg har ingen blødninger i nærheten av babyen, og det var utrolig godt å vite. Så nå tar jeg det hele med stor ro, litt spotting eller ei.

Men skulle det gå galt er det bare kroppen som kvitter seg med noe som ikke er friskt, og da skjer det nok uansett om man ligger eller ei, og det er jo egentlig en bra ting hvis vi tenker etter. Men dette går nok helt fint skal du se! Prøve å ikke løfte så mye i denne tiden, for det er jo nå egget ligger i den mest risikofylte fasen, så det skader jo sikkert ikke å ta det litt ekstra med ro nå, og du vil bli mye mer avslappet selv også [;)] Stor klem

Takk skal du ha Tweety78! Beroligende å høre slikt[:)] Legen sa d va normalt da, men jeg har hatt små blødninger helt siden søndag. Var på jobb i går kveld og løftet tydeligvis litt for tungt, for da kjente jeg et stikk i magen. Hvis jeg fremdeles har småblødninger i morra tror jeg at jeg ringer legen gjen..

Gjør det du, for da blir du så mye mer avslappet etterpå [;)] Er godt å bare få pratet med legen sin også, og si fra hvordan man har det. Syns vi er mange her inne som har opplevd akkurat det med småblødninger, så det er godt vi har hverandre å lufte uroen til! [:D] Takker gudene for at jeg oppdaget denne siden for jaggu har jeg lært masse av å lese andres innlegg og deres erfaringer i svangerskapet. Og det beste av alt er jo i grunn at ingen svangerskap er like, så man finner nok ut etterhvert hva som er normalt for akkurat DIN kropp, og hvordan den reagerer på ulike ting i svangerskapet [;)] 
Vi får bare kose oss med tanken på den lille vi har inni her, og unne oss masse hvile i tiden vi nå er inne i! Ønsker deg masse masse lykke til videre snupps!
Stor klem

vil bare si at jeg håper det går bra! Som regel når man har blødninger er det gutt! :)

så vet dere det! :)

Å? [:D] Så utrolig festlig, for det er det jeg har på følelsen at det er også![:D] hehe, så artig! Takker for opplysninga! Klem

ORIGINAL: tweety78

Å? [:D] Så utrolig festlig, for det er det jeg har på følelsen at det er også![:D] hehe, så artig! Takker for opplysninga! Klem

hehe, vet ihvertfall om flere som har fått beskjed om det! jeg hadde en blødning i uke 14 eller noe sist, og jeg fikk gutt! så det stemte på meg! :)

Ja, det fårn si! [:D] Skal si det var en som våknet til ute i stua nå jah, he he, en som sårt ønsker seg en ny spiss på favorittlaget, he he... [;)] 

hehe, det er bra det! :)

Ja det er godt å ha noen å dele bekymringer og gleder med, og noen som ikke rynker på nesa av teite spørsmål..eller jeg ser det hvertfall ikke..hehehe

Får en ofte gutt når en har blødninger..hmm d er det jeg har på følelsen at jeg får og, en skikkelig rampegutt med mørkt hår, blå øyer som sin far, og en utrolig fantasi til å finne på alt mulig rart[:D]

Håper alt står bra tilog at det ikke  er noe galt. Men det er ikke unormalt å ha en liten blødning da

Har småblødninge enda, så jordmor meinte e sku ringe gyn pol på sjukehuset. Gjor d å sku komme bort kl 2 i dag! Ska bli godt å forhåpentligvis få bekrefta at alt e som d skal. Kanskje e greie å lese til eksamen å

Hvordan har det gått i dag da jenta? Håper alt står vel til med både mor og barn i magen? Stor klem

Hvordan går det med deg? Håper alt er bare fin.

Joda, gikk greit d da, gynekologen kunne så vidt skimte en fostersekk sa han, skulle til ny undersøkelse 7 juni..så e vente spent!

Det var godt å høre[:)] Kjempebra!!!

ORIGINAL: Maripia

Joda, gikk greit d da, gynekologen kunne så vidt skimte en fostersekk sa han, skulle til ny undersøkelse 7 juni..så e vente spent!

så bra, det var godt å høre! :))

Takk skal dokker ha alle sammen[:D] Blir nesten litt rørt her e..litt hormonell også[:D]

Har fortsatt å blø jeg, og nå er blødningene litt kraftigere..har ikke noe smerter i underlivet, men liker det ikke helt da. Kan kanskje være fordi jeg stressa meg opp med eksamen i går, og dro på besøk til søss etterpå..men vet ikke da..rart om det skulle ha noe å si å da egentlig

Back
Topp