Blødning..

enda?? sa legen noke om kor lenge du kunne forvente blø slik da eller kva som er vanleg??

Jeg spottet i 4 dager jeg forrige uke, fra 17 mai til og med lørdagen, men kun at det syntes på papiret når jeg tørket meg da..ikke blødning. Blør du mye da? Er det sånn at du må ha på deg bind liksom? i såfall hadde jeg ringt legevakta jeg tror jeg, selvom ting sikkert er i orden .. Det er alltid litt godt å vite, for da slipper man å gå å bekymre seg hele tiden. Er hverken godt for deg eller lille det heller vøtt.. Ønsker deg masse masse lykke til jenta! Klem[;)]

Nå har det blitt så mye at jeg bruker bind for å være sikker..Er ganske bekymra, men skal se om det er like mye i morra, er det det så ringer jeg legevakta. Ekkelt å, for jeg føler meg så hysterisk, å vil ikke bli en slik hysterisk mamma

er nok liten vits å ringe legevakta. jeg jobber på legevakt og vi tar ikke inn mulige spontanaborter så tidlig i svangerskapet. Rett og slett fordi det ikke er noe å gjøre med. man kan ikke vite så tidlig om det har vært en sa eller ikke. Vi gir kun råd om å slappe av, og ta en ny graviditetstest etter en ukes tid eller to. Eller dra til fastlegen...

Lykke til, håper det slutter å blø [:)]

Skal på ny ultralyd 7 juni, så får vite om alt e bra da, eller jeg skulle ringe hvis jeg begynnte å blø mer, så kunne jeg få komme inn tidligere..håpe d roe se gjen til mandag da. Hvor lang tid tar det før det ikke er utslag på graviditetstest da, hvis d har gått galt? Var så usikker, så tok en ny i går, med mye kraftigere utslag enn den første jeg  tok

da eg mista hadde eg positiv i 5 dager etter at eg hadde mista,7 dager etter var den negativ!!
håper det går over og at det ikkje er sa. enig med trine..er liten vits å gå til lege i helga du kan vente til mandag!
tørsteklem

ORIGINAL: Maripia

Skal på ny ultralyd 7 juni, så får vite om alt e bra da, eller jeg skulle ringe hvis jeg begynnte å blø mer, så kunne jeg få komme inn tidligere..håpe d roe se gjen til mandag da. Hvor lang tid tar det før det ikke er utslag på graviditetstest da, hvis d har gått galt? Var så usikker, så tok en ny i går, med mye kraftigere utslag enn den første jeg  tok

Når jeg mistet så hadde jeg utslag i snart 1mnd etterpå. Men du ksn be om en lodprøe hos legen,for om det er en SA så ser de om hcg'en synker eller om den stiger.
Er ikke sikker på hva som er vanlig,men når man er gravid så skal den være på noen tusen og om man mister så kan du gå lengere med noen hundre før hcg er ute av kroppen!
Håper alt går bra og at dette ordner seg for deg!!!!

merkverdig å blø.. kan gå både bra å ille..
selv blør jeg av å på hele tiden.. rødt så brunt, rødt så brunt...osv.. har ikke økende blødning..

Det har roa se no da, sjøl om va ute å gikk tur i dag..måtte ut å bevege me litt. Har ikke vært så bekymra tiliere i dag, men merka at d kommer gjen no når jeg har kommet hjem, venter bare på mannen, han har vært borte i helga han å.

Back
Topp