Blødning

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Juligull2021
Da var det min tur til å få en blødning:crybaby2
Frisk blod ved tørk, hadde kommet en del i trusa da jeg trodde det var utflod. Friskt blod, ingen klumper eller smerter.. Så engstelig! Fått snakket med klinikken og flytta tul fra 23. til i morgen.. Er 6+3.

Noen som har solskinnshistorie?❤️

Frisk blod ved tørk, hadde kommet en del i trusa da jeg trodde det var utflod. Friskt blod, ingen klumper eller smerter.. Så engstelig! Fått snakket med klinikken og flytta tul fra 23. til i morgen.. Er 6+3.

Håper det er ufarlig blødning:Heartred:Heartred:Heartred

Vanskelig å si dette, kjære du:Heartred men så bra at du får den tu så tidlig som i morgen. Da slipper du i hvert fall å gå å vente så lenge. Jeg krysser fingrene for deg:Heartred har vært der selv så det er ikke noe gøy følelse. Men det betyr jo ikke at det er noe galt, men blødninger skal man jo ta på alvor. Ønsker deg lykke til og sender en klem. :HeartredHar lest masse solskinnshistorier om de som har hatt blødninger og som har fått bankende hjerter på ul.

Håper det er ufarlig blødning:Heartred:Heartred:Heartred
Vanskelig å si dette, kjære du:Heartred men så bra at du får den tu så tidlig som i morgen. Da slipper du i hvert fall å gå å vente så lenge. Jeg krysser fingrene for deg:Heartred har vært der selv så det er ikke noe gøy følelse. Men det betyr jo ikke at det er noe galt, men blødninger skal man jo ta på alvor. Ønsker deg lykke til og sender en klem. :HeartredHar lest masse solskinnshistorier om de som har hatt blødninger og som har fått bankende hjerter på ul.
Tusen takk❤️
Veldig glad for å få komme inn så fort, så jeg slipper å gå uvitende hele helga..

Krysser fingra for deg :Heartred
Det er veeeldig mange solskinnshistorier ute og går med de som har hatt blødninger og alt har vært i skjønneste orden allikevel. Prøv å slappe av i kveld, så får du forhåpentligvis se et blinkende hjerte på UL i morra :Heartred

Krysser fingra for deg :Heartred
Det er veeeldig mange solskinnshistorier ute og går med de som har hatt blødninger og alt har vært i skjønneste orden allikevel. Prøv å slappe av i kveld, så får du forhåpentligvis se et blinkende hjerte på UL i morra :Heartred
Takk❤️ Skal ligge rett ut resten av dagen ja, må dra 7 i morgen tidlig for å rekke timen, lang reisevei:(

Ånei, jeg krysser alt jeg eier og har for at det bare er en ufarlig blødning. Det kan jo skje. Jeg blødde her i går, for jeg får veldig skjøre slimhinner når jeg er gravid. Sist svangerskapet blødde jeg litt også. Ikke mengder da, men rosa på papiret. Håper det er uskyldig :Heartred

Blødde flere ganger forrige svangerskap, og det gikk helt fint :Heartred fikk blodig utflod i dag, selv om jeg har vært gjennom det før er panikken der, så redd for at det skal gå galt. Krysser fingrene for at alt går bra, og du får se et bankende hjerte på TUL i morgen :Heartred

Krysser fingrene for deg :happy:

Jeg hadde en liten blødning i uke 7-8 sist gravid, og han sitter at med meg nå og er frisk og fin.

Ånei, jeg krysser alt jeg eier og har for at det bare er en ufarlig blødning. Det kan jo skje. Jeg blødde her i går, for jeg får veldig skjøre slimhinner når jeg er gravid. Sist svangerskapet blødde jeg litt også. Ikke mengder da, men rosa på papiret. Håper det er uskyldig :Heartred
Blødde flere ganger forrige svangerskap, og det gikk helt fint :Heartred fikk blodig utflod i dag, selv om jeg har vært gjennom det før er panikken der, så redd for at det skal gå galt. Krysser fingrene for at alt går bra, og du får se et bankende hjerte på TUL i morgen :Heartred
Krysser fingrene for deg :happy:

Jeg hadde en liten blødning i uke 7-8 sist gravid, og han sitter at med meg nå og er frisk og fin.
Takk dere❤️❤️❤️

Håper SÅ at du får gode nyheter i morra :Heartred

Krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning, og alt er bra ❤❤❤

Enig med de andre - krysser alt som krysses kan for at alt er i skjønneste orden på UL i morgen!!:Heartred

Håper virkelig det bare er uskyldig, og at spira klamrer seg fast! ❤

Det går nok bra:Heartred Du får prøve å tenke positive tanker. I de fleste svangerskap er litt blødning normalt.

:Heartred

sniker fra mai.
Jeg har opplevd blødning første gang ved MA i uke 9 og SA i uke 5/6. denne gangen hadde jeg også blødning fra uke 6-7 og var helt helt sikker på at alt håp var ute med tanke på tidligere, men jeg er fortsatt gravid og har kommet meg til uke 13 nå.. så ikke gi opp håpet :Heartred tar du noe form for progresteron i tillegg skal det ikke mye til før du opplever en blødning. Jeg heier på deg:wav

Ønsker deg masse lykke til i morgen, håper du får gode nyheter ❤️❤️

Back
Topp