Blødning

Takk for svar! Har ikke kommet noe mer her på 12 timer nå, så håper det går bra! Tror jeg skal bestille en time til UL uansett denne uka, da jeg fikk opp på facebook en privat klinikk som holder oppe disse dagene.

Det skjønner jeg! Veldig greit å vite, og er så hyggelig når alt er fint :Heartred
 
Fikk svar på hcg tatt på fredag, logget meg inn på fürst. For meg ser det ut som om løpet er kjørt. Ser ikke normalt ut. 11+5 i dag. Får svar på hcg tatt i går, i morgen. Men hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 20200324_173406.jpg
    20200324_173406.jpg
    17,2 KB · Visninger: 87
Det var lavt ja :sorry: I følge babyverden sin tabell er normalverdier for uke 9-12 mellom 25700-288000 mIU/mL.
 
Ja var på 1900 på fredag, skulle være 11+5 i dag... blødd siden 14 mars.. hva skal jeg gjøre nå? Har TUL på Torsdag pga dødfødsel sist gang :arghh:
Da får du heldigvis ordentlig svar på torsdag. Ble selv overrasket over en MA på TUL i dag, det er vondt uansett ❤ God klem til deg, og lykke til på torsdag
 
Ja var på 1900 på fredag, skulle være 11+5 i dag... blødd siden 14 mars.. hva skal jeg gjøre nå? Har TUL på Torsdag pga dødfødsel sist gang :arghh:
Da får du heldigvis ordentlig svar på torsdag. Ble selv overrasket over en MA på TUL i dag, det er vondt uansett ❤ God klem til deg, og lykke til på torsdag

Huff dette var ikke kjekk lesing. Sender dere begge gode klemmer.
 
:( uff det var leit ❤️ Håper du får god oppfølging på torsdag og at du snart får en spire som holder seg til termin❤️ mange klemmer ❤️
 
:( uff det var leit ❤️ Håper du får god oppfølging på torsdag og at du snart får en spire som holder seg til termin❤️ mange klemmer ❤️

Tusen takk, er ikke hele sikker på om vi vil prøve igjen. 2 gangen nå. :Heartred Må først komme meg igjennom "opprydding"
 
Tusen takk, er ikke hele sikker på om vi vil prøve igjen. 2 gangen nå. :Heartred Må først komme meg igjennom "opprydding"

Dette er nok veldig tungt ❤️ Dere får ta tiden til hjelp og ta godt vare på hverandre ❤️
 
Back
Topp