Blødning

Lexi1987

Betatt av forumet
Himmelbarn
Fy faen (beklager språket), når skal jeg få være lykkelig? Det har ikke vært nok med dødfødsel og to spontanaborter de siste to årene, og idag kom det litt blod da jeg var på do.. Vet at det kan være normalt med litt blødninger i et svangerskap, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke gidder håpe en gang. Kjempefint rett før jul a gitt!

Sender deg ein klem. Jeg hadde blødning fredagskveld også. Den ga seg heldigvis på natta. Håper din og gir seg fort og at spiren klorer seg fast :Heartbigred

Håper det stopper og at alt er fint :Heartred

Håper det stopper og at spiren utvikler seg videre, klem :Heartred:Heartred

Jeg skjønner virkelig at du blir motløs!
Ta kontakt med lege/sykehus. Også håper jeg at alt er i orden med spiren din. :Heartred

Åh, beklager alt du har måttet gjennom <3 som du sier selv så trenger ikke blødning bety noe galt, men jeg skjønner du ikke orker håpe. Det er så ekkelt når det ikke er noe man kan gjøre for å bekrefte at alt er fint, også er det slitsomt å måtte gjøre det hele tiden også!! Jeg håper virkelig at blødningen ikke varer og at ting er greit <3 fortjener du virkelig

Takk for alle fine svar :Heartred det var kun noen dråper på papiret, men går liksom i kjelleren når man ser blod på papiret når man så gjerne vil ha en baby.. Så det blir nervepirrende noen dager fremover nå for å se ann hvordan det går. Har ikke hatt noen smerter, så avventer og ser ann litt før jeg evt kontakter lege. Er så mange gravide rundt meg nå og, de er heldige som er over uke 12..

åå.. sender gode klemmer!! :hug003
Håper det går bra med dere og at spiren sitter.

Jeg krysser fingra for deg, og håper at ikke det værste som skjer. Jeg oppdaget lyserosablod på papiret på tirsdag og fortsatte hver dag og ble litt mere rødere så i dag oppsøkte jeg lege og kom inn på sykehuset og fikk ta ul. Det var dessverre dødt MA i uke 11+4 men fosteret tilsvarte rundt uke 6-7

Krysser fingrene for at det ikke kommer mer blod og at det går bra:):Heartred

Regner med at det er en SA på gang, testene er fortsatt sterke, men tok en digital tidligere idag og den viste 1-2, fikk 2-3 for 11 dager siden. (Har ikke testa mer etter det) så da virker det som HCG synker. Typisk min flaks at jeg får smerter i morgen og blør masse akkurat den dagen..

Regner med at det er en SA på gang, testene er fortsatt sterke, men tok en digital tidligere idag og den viste 1-2, fikk 2-3 for 11 dager siden. (Har ikke testa mer etter det) så da virker det som HCG synker. Typisk min flaks at jeg får smerter i morgen og blør masse akkurat den dagen..

Ååååh håper du slipper det! <3 hvordan går det med blødningene?

Hvordan går det?

Back
Topp