Uff, håper virkelig spiren din klamrer seg fast <3 Jeg har time 13.45
Takk, håper det er ett lite hjerte som banker hos deg også[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, håper virkelig spiren din klamrer seg fast <3 Jeg har time 13.45
Takk, håper det er ett lite hjerte som banker hos deg også[emoji173]️
Takk for det Er så ille med disse bekymringene og blødningene
Uffja, er spent på å høre fra deg[emoji173]️
Hjertet slo og alt var i skjønneste orden! <3 Nå krysser jeg alt jeg har for deg og spiren din! Når skal du på UL?
Så godt å høre [emoji173]️ ble jeg glad på dine vegne, har du hatt vondt? Imorgen kl 11.00 skal jeg i stolen..
Har hatt murringer (kan sammenlignes med at mensen kommer hvert øyeblikk) i varierende grad, men ikke noe mer vondt enn det. Skal tenke på deg i morgen og håper alt er i orden hos deg også! <3
Ok, er det jeg også har idag! Ikke så ille som menssmerter kan være heller! Men vet jo ikke om dette er starten på noe, idag kommer det blod ved hvert do besøk.. takk for det[emoji177]
Uff, høres ikke noe særlig ut :-( <3
Nei.. er ikke som det skal iallefall[emoji849]
Hvordan går det nå?
Det går bra, har tatt en ibux for å lette på «nedpress» vondtet.. mere blod enn ved en mens med mørke klumper. Har sett på de fine bildene av mine positive tester og fått ut en del tårer, her var det nok ikke meningen denne gangen.. mitt håp for ul imorgen er at det meste er ute og det ikke henger igjen noe som må skrapet ut.
Takk som spør[emoji173]️
Ånei, får så vondt på dine vegne Får tårer i øynene her. Slapp av så godt du kan i kveld, ta vare på deg selv også håper jeg du har noen som kan holde litt ekstra godt rundt deg i kveld
Neste gang sitter spiren, det er jeg helt sikker på
Du er sterk!
Det som nesten har vært værst er at samboern jobber på båt og er borte nå, så jeg er hjemme alene med snuppa på 4 år.. og hun har bursdag på lørdag så håper alt roer seg nå sånn at jeg rekker alt..
Ja, det tror jeg også.. men kjenner at jeg gruer meg til å starte på nytt..
Takk[emoji173]️
Det går bra, har tatt en ibux for å lette på «nedpress» vondtet.. mere blod enn ved en mens med mørke klumper. Har sett på de fine bildene av mine positive tester og fått ut en del tårer, her var det nok ikke meningen denne gangen.. mitt håp for ul imorgen er at det meste er ute og det ikke henger igjen noe som må skrapet ut.
Takk som spør[emoji173]️
Krysser fingrene for deg idag, håper ting går din vei <3 og husk, IKKE Ibux når du er gravid, det er farlig. Ta Paracet
Forstår at det må være tungt for deg :/ Er ikke lett å være mamma når man samtidig står midt oppe i noe så vanskelig mens man har en fra før. Jeg tror og håper det ordner seg med bursdagen på lørdag <3
Når det gjelder ny prøveperiode sies det at man ofte blir fort gravid etter man har mistet Satser på at det klaffer fort for dere igjen og det er sjeldent man mister to ganger på rad. Neste gang er jeg sikker på at det går helt fint <3
Takk for det[emoji173]️ men nå er vell mine behov for ibux akkurat fordi jeg ikke er gravid lengre da!! Akkurat derfor jeg tok det...
Ja, det er tøft! Hun skal jo ikke vite hva mamman går igjennom.. så lever litt dobbeltliv[emoji849] Men dette skal nok gå bra[emoji1360] Jeg har tro på at kroppen ikke blir værre enn den var igår så da skal jeg takle bursdag i helgen[emoji846]
Ja, det sies så, får ta den tiden vi trenger tenker jeg.. må vell på med ny runde på femarkur åsånn tenker jeg[emoji846]
Takk for det[emoji173]️ Hvordan går det med deg nå?