Blødning

Ja, men jeg blir alltid like stresset når jeg blør - uansett :-p Blir liksom ikke vant til Det, og blir alltid bekymret. Men prøver å tenke at det bare er restene som kommer ut.

Jeg er 6+4 :)

Skjønner det[emoji1360] jeg er livredd hver gang jeg et på do nå, og føler jeg mååå gå på do ofte for å sjekke at det ikke blør mere!

Ok, nesten like langt som jeg er på min ul da[emoji1376]

• Liker
Reactions: J87
Uff, det er så frustrerende! Håpe det går bra for deg[emoji173]️ Fikk du time til ny blodprøve om noen dager da? Det var vel for å sjekke hcg forandring? Jeg ble skikkelig lei meg idag, har vært hjemme fra jobb og ikke tenkt på stort annet enn den blødningen!
Jeg har vært på privakt klinikk for å få utredning, og hjelp med å «bli gravid» tablett kurer osv[emoji846] Så er dit jeg skal på tul.. må betale selv, men jeg syns det er verdt det[emoji846]

Ja, skulle komme tilbake på fredag. Håper inderlig på en stigning [emoji1373]
Ja, det skjønner jeg. Nei, det er ikke så lett å tenke på noe annet egt! Uff, får håpe dagene går fort for deg fram til onsdag! (Selvom det er nærmest umulig kanskje)! Håper virkelig du får en positiv tilbakemelding [emoji173]
Åja, ja skjønner. Ja, denne uvitenheten kan jeg godt betale for jeg å!
Er livredd for MA, fordi jeg har ingen graviditetssymptomer lenger, og lest så mye om at det var slik på andre som har opplevd dette. Veldig dumt av meg å lese om sånt , men klarer ikke la være [emoji85]

Ja, skulle komme tilbake på fredag. Håper inderlig på en stigning [emoji1373]
Ja, det skjønner jeg. Nei, det er ikke så lett å tenke på noe annet egt! Uff, får håpe dagene går fort for deg fram til onsdag! (Selvom det er nærmest umulig kanskje)! Håper virkelig du får en positiv tilbakemelding [emoji173]
Åja, ja skjønner. Ja, denne uvitenheten kan jeg godt betale for jeg å!
Er livredd for MA, fordi jeg har ingen graviditetssymptomer lenger, og lest så mye om at det var slik på andre som har opplevd dette. Veldig dumt av meg å lese om sånt , men klarer ikke la være [emoji85]

Ok, da skal jeg krysse fingrene for stigning! Dagene går så tregt når man venter på sånne svar!

Ikke så lurt å lese sånne negative historier, jeg har lest bare positive idag[emoji85] Men bli ganske mye googling merker jeg!

Uff ja, det håper jeg også[emoji173]️ Kan ikke skjønne at en sa går så fort, rart jeg ikke har blødd mere idag[emoji848] Skummelt!

cbbee7c47797a54a9a7c9e61605eda19.jpg

Phu, fortsatt positiv test så håpet er her..[emoji173]️

Fortsatt ikke mere blod heller! Jeg krysser fingrene for at dette var bare tull [emoji85]

Så godt å høre at du ikke har blødd mer! Krysser fingrene for at alt er som det skal være! :)

Det er skremmende når det først kommer ja, værtfall når man har holdtpå i nesten to år for å oppnå en graviditet.. takk [emoji173]️

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg blødde i 2 uker i mitt forrige svangerskap, og det gikk helt fint, så jeg håper du har en ufarlig blødning.

Så godt å høre at det gikk bra med deg[emoji846]
Det kom kun blod igår morrest når jeg sto opp, ikke tegn til mere blod hverken igår eller idag, skjønner ingenting jeg, men krppen føles fortsatt gravid da [emoji2] kan ikke skjønne at det var en spontanabort heller, med kun en blødning..

Jeg hadde en liten blødning 4+1 og spottet i 2 dager etter. Fikk se et bankende hjerte på TUL 7+0 [emoji173]️

Jeg blir så fortvilet.. nå på mårran kom det blod igjen[emoji20] mister motet kjenner jeg..

Jeg blir så fortvilet.. nå på mårran kom det blod igjen[emoji20] mister motet kjenner jeg..

Forstår det virker håpløst, men tenk på alle oss som har blødd i flere dager. Og til tross for dette har det faktisk gått bra. Vi må ha tro på at du er en av dem :)
Jeg heier på deg, og dere andre som har en så forvirrende start. Jeg vet så alt for godt hvordan det føles.

Forstår det virker håpløst, men tenk på alle oss som har blødd i flere dager. Og til tross for dette har det faktisk gått bra. Vi må ha tro på at du er en av dem :)
Jeg heier på deg, og dere andre som har en så forvirrende start. Jeg vet så alt for godt hvordan det føles.

Ja, takk[emoji846] jeg skal tenke på dere [emoji177]
Det er en nærvepirrende, men får bare krysse det som krysses kan.. skal mulig måle hcg idag..

Back
Topp