Blødning

Prøvemilla

Glad i forumet
Assistert-jentene
Hei.. hadde en frisk blødning når jeg sto opp idag, i do.. vanskelig å si noe om hvor mye det var for blod + vann bli ofte værre enn det egentlig er..
ikke blødd siden da.. vært noen ganger på do! Men er kjempe redd! Fikk time til tul 6+0 neste onsdag.. er 4+6 idag..
håper det bare var en hormonblødning[emoji848]

Uff, det var ikke kjekt! Krysser fingrene for at det går bra med spiren likevel... klem!

Nei, svangerskap og blod hører ikke sammen.. tårene har sittet lett idag, men håper spiren er der fortsatt.. Veeeldig lenge å vente helt til onsdag for å sjekke da [emoji85] Takk[emoji173]️

Men de får desverre ikke sjekket det før heller, siden det er i uke 6 hjertet begynner å slå..

Krysser fingrene, for at det var en ufarlig blødning ;) Jeg har selv opplevd, og blø i flere dager. Og han er 13 år i dag :D
Vi har kjøre slimhinner, og kan blø av ingenting eller etter sex. Trenger ikke å bety noe er galt heldigvis :)

Takk dere to, jeg krysser alt dom krysses kan! [emoji173]️ dette er så etterlengtet.. tatt flere kurer med femar og ovitrelle ig endelig satt spiren! Håper det går veien[emoji846]

Masse lykke til! Var selv på tul igår etter blødninger i helgen og fikk se et bankende hjerte <3 Hadde mest sannsynlig vært to!

Masse lykke til! Var selv på tul igår etter blødninger i helgen og fikk se et bankende hjerte <3 Hadde mest sannsynlig vært to!

Ååå, så godt å høre! Og gratulerer til deg[emoji173]️ Det var sikkert godt å få det bekreftet!
Hvor mye blødde du og hvor lenge?

• Liker
Reactions: J87
Er et nervevrak nå. Jeg hadde ganske mye brunt utflod på søndag (gikk gjennom buksa [emoji15]) og på mandag blødde jeg litt, var som deg at det kom i do å ser veldig mye mer ut enn det sikkert er. Blødd ut et bind idag og. Dro til legen ista og virka ikke ut som han hadde helt peiling, tok bare en urinprøve for å sjekke om jeg er gravid og en blodprøve. Følte liksom ikke at jeg fikk noe svar på om alt er bra eller ikke! Ville ha tul jeg å, men sånn ble det vist ikke. Spurte du/dere om det eller ble dere henvist fordi dere blødde?

Ååå, så godt å høre! Og gratulerer til deg[emoji173]️ Det var sikkert godt å få det bekreftet!
Hvor mye blødde du og hvor lenge?
Jeg blødde av og på hele søndagen, men holdt med truseinnlegg liksom. Kom endel friskt blod hver gang jeg tørket meg, mer enn bare noen dråper liksom. Har blødd igjen i ettermiddag, er så frustrerende...

Er et nervevrak nå. Jeg hadde ganske mye brunt utflod på søndag (gikk gjennom buksa [emoji15]) og på mandag blødde jeg litt, var som deg at det kom i do å ser veldig mye mer ut enn det sikkert er. Blødd ut et bind idag og. Dro til legen ista og virka ikke ut som han hadde helt peiling, tok bare en urinprøve for å sjekke om jeg er gravid og en blodprøve. Følte liksom ikke at jeg fikk noe svar på om alt er bra eller ikke! Ville ha tul jeg å, men sånn ble det vist ikke. Spurte du/dere om det eller ble dere henvist fordi dere blødde?

Uff, det er så frustrerende! Håpe det går bra for deg[emoji173]️ Fikk du time til ny blodprøve om noen dager da? Det var vel for å sjekke hcg forandring? Jeg ble skikkelig lei meg idag, har vært hjemme fra jobb og ikke tenkt på stort annet enn den blødningen!
Jeg har vært på privakt klinikk for å få utredning, og hjelp med å «bli gravid» tablett kurer osv[emoji846] Så er dit jeg skal på tul.. må betale selv, men jeg syns det er verdt det[emoji846]

Jeg blødde av og på hele søndagen, men holdt med truseinnlegg liksom. Kom endel friskt blod hver gang jeg tørket meg, mer enn bare noen dråper liksom. Har blødd igjen i ettermiddag, er så frustrerende...

Uff.. hva sa de på ul da? Siden spiren satt burde du vell ikke blø igjen idag?

Man blir så tankefull når blodet kommer[emoji53] Jeg har ikke blødd en eneste dråpe siden imorrest så skjønner ikke helt jeg... kan umulig vært en sa med så lite mengde.. men man vet vell aldri!

Uff.. hva sa de på ul da? Siden spiren satt burde du vell ikke blø igjen idag?

Man blir så tankefull når blodet kommer[emoji53] Jeg har ikke blødd en eneste dråpe siden imorrest så skjønner ikke helt jeg... kan umulig vært en sa med så lite mengde.. men man vet vell aldri!
Ul viste blodansamling etter en mulig baby nr 2. Så det var forventet at jeg ville blø igjen:) Forrige svangerskap hadde jeg små blødninger helt frem til uke 20 uten at det var noe galt.

Ul viste blodansamling etter en mulig baby nr 2. Så det var forventet at jeg ville blø igjen:) Forrige svangerskap hadde jeg små blødninger helt frem til uke 20 uten at det var noe galt.

Åja, men da har du på en måte forklaring på hvorfor du blør da [emoji1360] det må jo være litt beroligende også?
Hvor mange uker er du?

Åja, men da har du på en måte forklaring på hvorfor du blør da [emoji1360] det må jo være litt beroligende også?
Hvor mange uker er du?
Ja, men jeg blir alltid like stresset når jeg blør - uansett :-p Blir liksom ikke vant til Det, og blir alltid bekymret. Men prøver å tenke at det bare er restene som kommer ut.

Jeg er 6+4 :)

Back
Topp