Blødning

mammaentil

Forelsket i forumet
jeg våknet i dag med en mensenlignende blødning. Det har vart i hele dag, men blødningen har ikke tatt seg opp og det hat ikke vært noen smerter. Jeg er 10 + 4 i dag.

Er det noen som hat hatt en lignende blødning der alt har vært bra?
Bør jeg ringe legen eller noe i morgen? Og hva kan legen gjøre for meg?
 
Har slitt litt med blødning, det har vært noen lommer med blod bak livmoren som gjorde at jeg blødde. Jeg tok det med ro i 2 uker. Da på ny kontroll var lommene med blod vekke. Jeg ville absolutt tatt en telefon til legen.
Masse lykke til å håper det er uskyldig ❤️
 
Jeg hadde garantert tatt en telefon..

Masse lykke til❤️
 
Det trenger ikke bety noe, men jeg hadde også tatt kontakt med lege.. Håper det er uskyldig!!
 
Ring legen og få det sjekket ut. Håper det er uskyldig
 
Hadde ringt legen, omså for å blitt beroliget med en ul
 
Ring legen å få roet nervene. Som jordmora sa til meg, de fleste tilfeller er det ikke noe galt. hos meg var det desverre tegn på at det ikke var noe mer liv i magen =(
 
Takk alle sammen!!

Jeg blør mer i dag, men ingen smerter. Har time HIS legen kl 13.00. Håper jeg får en time til UL!
 
Hvordan går det??
 
Har slitt litt med blødning, det har vært noen lommer med blod bak livmoren som gjorde at jeg blødde. Jeg tok det med ro i 2 uker. Da på ny kontroll var lommene med blod vekke. Jeg ville absolutt tatt en telefon til legen.
Masse lykke til å håper det er uskyldig ❤️
Hvor mange ganger blødde du ? Har hatt det samme som deg , men fikk beskjed om at morkaka ikke hadde festet seg orntlig på ene siden , å at det var lommer med blod på den siden , ble sykmeldt i 14 dager , så skal inn på kontroll på mandag
 
Hvor mange ganger blødde du ? Har hatt det samme som deg , men fikk beskjed om at morkaka ikke hadde festet seg orntlig på ene siden , å at det var lommer med blod på den siden , ble sykmeldt i 14 dager , så skal inn på kontroll på mandag

Blødde litt i 2 dager, ble og sykemeldt i 14 dager :)
 
Legen kunne ikke si noe sikkert men jeg blødde såpass mye at hun trodde det var en spontan abort. Jeg skal på undersøkelsen på gynekologisk poliklinikk i morgen for å ta ul.

Jeg blør Ca like mye enda IG det er en del koagler. Fremdeles ingen smerter så jeg har fortsatt et lite håp..
 
Legen kunne ikke si noe sikkert men jeg blødde såpass mye at hun trodde det var en spontan abort. Jeg skal på undersøkelsen på gynekologisk poliklinikk i morgen for å ta ul.

Jeg blør Ca like mye enda IG det er en del koagler. Fremdeles ingen smerter så jeg har fortsatt et lite håp..
Håper alt står bra til imorra! <3
 
Legen kunne ikke si noe sikkert men jeg blødde såpass mye at hun trodde det var en spontan abort. Jeg skal på undersøkelsen på gynekologisk poliklinikk i morgen for å ta ul.

Jeg blør Ca like mye enda IG det er en del koagler. Fremdeles ingen smerter så jeg har fortsatt et lite håp..

Krysser alt jeg kan for at dette er uskyldig ❤️
 
Legen kunne ikke si noe sikkert men jeg blødde såpass mye at hun trodde det var en spontan abort. Jeg skal på undersøkelsen på gynekologisk poliklinikk i morgen for å ta ul.

Jeg blør Ca like mye enda IG det er en del koagler. Fremdeles ingen smerter så jeg har fortsatt et lite håp..
Lykke til i morgen! Håper det likevel er uskyldig blødning ❤
 
Back
Topp