Så utrolig trist å høre
uff dette skulle ikke skje 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff så trist å høreUL viste at spontan aborten var allerede komplett. Livmoren min innholdet kun små rester av et svangerskaphun kunne ikke si noe om når spiren sluttet å vokse siden det ikke var noe å se
Jeg er selvfølgelig kjempe lei meg og skuffet. Det er ikke lett å bearbeide alt når svigerforeldre er her heller.
Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at jeg allerede har en liten gutt og at jeg vet jeg lett kan bli gravid!
Lykke til alle sammen!!! Det å bli mamma er virkelig det beste som kan skje. Når du tror at du ikke kan bli enda mer glad i og knyttet til babyen din, så blir du enda mer glad i og knyttet til den lilleDere går en fantastisk tid i møte.
Nå skal jeg prøve å nyte advent og jul så blir vi prøvere igjen etter nyttår![]()
11+0 idag går sakte men sikkert fremmover takk , skal chillen på sofan , masse lykke til hos deg også12 uker i dagdu da? Ååh shit, skal ikke tulle med blodtrykksfall altså
lykke til på sofaen resten av uka da
![]()
Så tristUff så trist å høreHåper du får en rolig julefeiring med god familie rundt deg. Prøv å kos deg så mye som mulig, og ta en dag av gangen.
![]()
Quote litt feil herSå tristhåper du får en fin julefeiring , å prøv å kos deg så mye som mulig
![]()
Ring legen å få roet nervene. Som jordmora sa til meg, de fleste tilfeller er det ikke noe galt. hos meg var det desverre tegn på at det ikke var noe mer liv i magen =(

UL viste at spontan aborten var allerede komplett. Livmoren min innholdet kun små rester av et svangerskaphun kunne ikke si noe om når spiren sluttet å vokse siden det ikke var noe å se
Jeg er selvfølgelig kjempe lei meg og skuffet. Det er ikke lett å bearbeide alt når svigerforeldre er her heller.
Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at jeg allerede har en liten gutt og at jeg vet jeg lett kan bli gravid!
Lykke til alle sammen!!! Det å bli mamma er virkelig det beste som kan skje. Når du tror at du ikke kan bli enda mer glad i og knyttet til babyen din, så blir du enda mer glad i og knyttet til den lilleDere går en fantastisk tid i møte.
Nå skal jeg prøve å nyte advent og jul så blir vi prøvere igjen etter nyttår![]()