Blødning

Så utrolig trist å høre :( uff dette skulle ikke skje :(
 
Åhh, så trist :(
Dokuser på tiden framover, og ta vare på hverandre, prøv å få tankene dine ut så du får snakket med noen, eller bare får det ut (jeg har begynt å skrive dagbok på telefonen, om hva som har skjedd får å lette på sorgen rundt det)
Kos deg med jula og advent og nyt tiden med gutten din :)
Og prøv igjen når dere er klare for det :Heartred
 
UL viste at spontan aborten var allerede komplett. Livmoren min innholdet kun små rester av et svangerskap :( hun kunne ikke si noe om når spiren sluttet å vokse siden det ikke var noe å se :(

Jeg er selvfølgelig kjempe lei meg og skuffet. Det er ikke lett å bearbeide alt når svigerforeldre er her heller.

Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at jeg allerede har en liten gutt og at jeg vet jeg lett kan bli gravid!

Lykke til alle sammen!!! Det å bli mamma er virkelig det beste som kan skje. Når du tror at du ikke kan bli enda mer glad i og knyttet til babyen din, så blir du enda mer glad i og knyttet til den lille ❤️❤️Dere går en fantastisk tid i møte.


Nå skal jeg prøve å nyte advent og jul så blir vi prøvere igjen etter nyttår :)
Uff så trist å høre :( Håper du får en rolig julefeiring med god familie rundt deg. Prøv å kos deg så mye som mulig, og ta en dag av gangen. :)
 
❤️❤️
 
Uff så trist å lese:( håper en liten spire sitter rask og at det går bra neste gang
 
UL viste at spontan aborten var allerede komplett. Livmoren min innholdet kun små rester av et svangerskap :( hun kunne ikke si noe om når spiren sluttet å vokse siden det ikke var noe å se :(

Jeg er selvfølgelig kjempe lei meg og skuffet. Det er ikke lett å bearbeide alt når svigerforeldre er her heller.

Akkurat nå prøver jeg å fokusere på at jeg allerede har en liten gutt og at jeg vet jeg lett kan bli gravid!

Lykke til alle sammen!!! Det å bli mamma er virkelig det beste som kan skje. Når du tror at du ikke kan bli enda mer glad i og knyttet til babyen din, så blir du enda mer glad i og knyttet til den lille ❤️❤️Dere går en fantastisk tid i møte.


Nå skal jeg prøve å nyte advent og jul så blir vi prøvere igjen etter nyttår :)

Åh, det var trist å lese. :( Håper det går bedre med deg nå og ettersom dere blir å prøve på nyåret igjen, så ønsker jeg dere lykke til når den tid kommer! :Heartred
 
Back
Topp