Blødning

Åh, godt det fremdeles er håp! Krysser fingre og tær for deg og den lille spiren din! Du fortjener virkelig at det går bra nå etter 6 aborter!

Nei og nei, dette var utrolig leit å lese! Krysser ALT jeg har for at den lille leieboeren klorer seg fast!

Tenker på deg, og håper inderlig den lille kjemper så godt den kan<3

Ikke hatt noe mer blødning. Ser det som positivt men er redd vi ikke får sett et bankende hjerte på onsdag. Blir noen lange dager å vente

Håper du får gode nyheter på onsdag. Ikke mer blødning og bankende hjerte på torsdag må jo være gode tegn. Krysser fingrene for deg.

Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå

Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå
Så bra gratulerer! Krysser fingrene for deg.

Høres jo flott ut! Lykke til på ultralyd! :)

Høres jo ut som veldig positive nyheter! Krysser fingrene for onsdag!

Det var gode nyheter! :D

Lille reka var akkurat passe stor på ultralyd idag og med hjertebank på 134. Håper jeg slipper flere blødninger. Men gyn så muligens noen rester i livmor så jeg må forberede meg på å få flere blødninger.

Så utrolig deilig å høre, kjempe glad på dine vegne:) Jeg er 8 uker og våknet med blødninger selv i natt..fant ut at jeg er gravid med tvillinger på mandag. Skal på ultralyd nå kl.16. Utrolig nervepirrende..jeg frykter det verste. Var hos legen og tok en blodprøve, men jeg nekter å vente 1 uke med å få svar, derfor bestilte jeg meg privat ultralyd. Legene er veldig sparsomme med ultralyder syntes jeg..selv når man har blødninger og bærer på tvillinger.

Så utrolig deilig å høre, kjempe glad på dine vegne:) Jeg er 8 uker og våknet med blødninger selv i natt..fant ut at jeg er gravid med tvillinger på mandag. Skal på ultralyd nå kl.16. Utrolig nervepirrende..jeg frykter det verste. Var hos legen og tok en blodprøve, men jeg nekter å vente 1 uke med å få svar, derfor bestilte jeg meg privat ultralyd. Legene er veldig sparsomme med ultralyder syntes jeg..selv når man har blødninger og bærer på tvillinger.

Hvordan gikk det? I første graviditeten var jeg gravid med tvillinger. Fikk en kraftig blødning som viste seg å være den ene tvillingen som hadde sluttet å utvikle seg. Den andre er nå 5,5 år. Håper du fikk positiv beskjed

Håper det går bra med begge de to små! <3

Hvordan gikk det? I første graviditeten var jeg gravid med tvillinger. Fikk en kraftig blødning som viste seg å være den ene tvillingen som hadde sluttet å utvikle seg. Den andre er nå 5,5 år. Håper du fikk positiv beskjed

Takk for at du spør:) Trist at du mistet den ene tvillingen din, men deilig å høre at den ene klarte seg! Jeg er så glad for at jeg bestilte privat ultralyd idag, da så vi at det stod bra til med begge to!Fikk bekreftet at de er enegget og at de ligger i hver sin fostersekk. Blødningen kom ikke fra livmoren. Utrolig takknemlig, og gleder oss til vi kan begynne å juble for fullt om 4-5 uker.

Back
Topp