Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke hatt noe mer blødning. Ser det som positivt men er redd vi ikke får sett et bankende hjerte på onsdag. Blir noen lange dager å vente

Så bra gratulerer! Krysser fingrene for deg.Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå
Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå
Høres jo ut som veldig positive nyheter! Krysser fingrene for onsdag!Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå
Nå har jeg fått svar på begge hcg prøvene. 27000 på fredag og 43000 idag. Så det øker jo bra heldigvis. Blir spennende på ultralyd på onsdag. Kjenner meg litt mer håpefull nå
Lille reka var akkurat passe stor på ultralyd idag og med hjertebank på 134. Håper jeg slipper flere blødninger. Men gyn så muligens noen rester i livmor så jeg må forberede meg på å få flere blødninger.
Så utrolig deilig å høre, kjempe glad på dine vegneJeg er 8 uker og våknet med blødninger selv i natt..fant ut at jeg er gravid med tvillinger på mandag. Skal på ultralyd nå kl.16. Utrolig nervepirrende..jeg frykter det verste. Var hos legen og tok en blodprøve, men jeg nekter å vente 1 uke med å få svar, derfor bestilte jeg meg privat ultralyd. Legene er veldig sparsomme med ultralyder syntes jeg..selv når man har blødninger og bærer på tvillinger.
Så utrolig deilig å høre, kjempe glad på dine vegneJeg er 8 uker og våknet med blødninger selv i natt..fant ut at jeg er gravid med tvillinger på mandag. Skal på ultralyd nå kl.16. Utrolig nervepirrende..jeg frykter det verste. Var hos legen og tok en blodprøve, men jeg nekter å vente 1 uke med å få svar, derfor bestilte jeg meg privat ultralyd. Legene er veldig sparsomme med ultralyder syntes jeg..selv når man har blødninger og bærer på tvillinger.
Hvordan gikk det? I første graviditeten var jeg gravid med tvillinger. Fikk en kraftig blødning som viste seg å være den ene tvillingen som hadde sluttet å utvikle seg. Den andre er nå 5,5 år. Håper du fikk positiv beskjed