Blødning

Mirakelspire

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Ja, så ble det sånn denne gangen og. Begynte å blø i går. Prøver å få meg time til ultralyd. Er 6+4 idag så bør være mulig å få et svar. Er ganske sikker på at vi har mistet denne spiren og. Den 7. i rekken. Akkurat nå føler jeg meg tom.

Nei, så urettferdig! :( Sender deg en stor klem og krysser fingrene for deg!

Så utrolig trist å høre!Håper spiren din klamrer seg fast!!Hvis du har mistet 6 ganger tidligere bør du jo få veldig god oppfølgning?!Sender deg mange varme tanker og en stor klem.

Så utrolig trist å høre!Håper spiren din klamrer seg fast!!Hvis du har mistet 6 ganger tidligere bør du jo få veldig god oppfølgning?!Sender deg mange varme tanker og en stor klem.

Jeg må ha assistert befruktning for å bli gravid så det er de som følger meg opp. Får det som er å få for å forebygge, men ingen vet hvorfor jeg mister. Troligtvis lager vi ikke levedyktige embryo. Min man har veldig nedsatt sædkvalitet.

Jeg har fått time kl 14.40

Uff, så leit:( Tenker på deg, og krysser fingre! Vet hvor uendelig vondt det er å miste gang på gang:(

Vet hvordan det er å miste gang på gang, krysser alt jeg kan for dere ❤❤ klemmer

Lykke til

Takk alle. Det er håp. Den var litt liten og med litt lav hjerteslag pr min så legen sier det er truende abort. Har blitt sm nå og må bare ta det med ro. Har fortsatt ul neste uke så må bare fortsette og krysse fingre og håpe på min lille mirakelspire

Back
Topp