Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun brukte 2 sekunder på å se etter og før vi rekker å skjønne noe som helst sier hun bare: "her er det ingenting - vil du ha utskrapning eller se om kroppen klarer å ordne opp selv?" Null empati. Null god informasjon. Grusom opplevelse. Oslo City Legesenter anbefales virkelig ikke.Så utrolig trist! Skjønner ikke hvordan leger ikke kan være mer fintfølende rundt dette. Bare fordi de er vant til det, og at det er ganske normalt, er det jo som regel rimelig traumatisk for den enkelte som opplever det. Har hørt alt for mange slike historierHåper som de andre her at du har god støtte i mannen din, og at dere kommer dere gjennom denne triste opplevelse sammen. Ta godt vare på hverandre!
Føler med degTusen takk! Det er virkelig vondt. 6 uker med symptomer, håp og tanker om fremtiden. Jeg var bare to uker unna de magiske 12. Jeg håpet og trodde jeg skulle få se en levende spire på 2-3 cm. Ting ble snudd så raskt. Det er helt uvirkelig.