blødning :(

Frøbel

Glad i forumet
I går kveld var det litt rosa på papiret når jeg var på do. I dag etm kom det litt friskt blod etter dobesøk. Sliter litt med treg mage...kan det være grunnen? At jeg presser på og slimhinnene sprekker litt? Håper virkelig det!! Er i uke 6, og mistet sist i uke 6. Tør nesten ikke gå på do... :(
Skulle egentlig på jazzdanstrening i dag, og oppdaget dette 5 min før jeg skulle ut døra - så det ble dermed ikke noe dans på meg. Tar ingen sjanser. Litt murring i magen..men det skal det jo være.

Flere som har blødd?

Kan det være festeblødning? (ikke festeblødning leser jeg nå - de skal komme 2-11 dager etter befruktning...)

Men er det bare bittelitt?
I såfall så er det vell ganske så normalt? Jeg hadde hvertfall i begynnelsen av dette svangerskapet etter sex..
Å hadde i de 3 første mnd med førstemann :) da var det mere brunt da.. Men måtte bruke bind.. Men var ikke i mens mengder. Det var mer som siste rest av mens :)

Vet det er enkelt å si, men ikke ta sorgene på forskudd.
En liten blødning er innafor normalen. Kombineres det med økning i blødning og smerter derimot..

Skjønner at du blir bekymret! Men det kan være en helt uskyldig blødning du har, og det krysser jeg fingrene for! Lurt at du droppet dansen idag og tar det litt med ro. Hvordan går det nå? Har blødningene tatt seg opp? Har du smerter? Hører om flere som har hatt blødninger som mens i starten uten at det gikk ut over knøttet i magen.. Håper det er slik for deg og!

Har ikke hatt smerter tidligere, murrer litt nå. Er i fin form, merker ingenting på det.

Kom en frisk blødning rett etter do. Rød stripe 2-3 ganger på papiret. Har ikke kommet mer. Krysser fingrene!!
Mener jeg hadde en blødning med førstemann, men nå er jeg spesielt redd etter SA.

Takk for gode ord :)

Sjønner godt du er bekymret . Men krysser fingrene for st dette får bra :) bare prøv å slappe av :) vet det ikke er lett men

Det høres veldig uskyldig ut! Kjenner til å bli ekstra engstelig etter sa. Kanskje kroppens måte å si at du må ta det litt med ro :) <3

Jag har haft både blödning och brunt utflod i 4 veckor nu. Men det är mest pga lutinus tabletten och ömtåliga slemhinnor, men allt bra här :) tror du kan ta det helt med ro .

Det høres veldig uskyldig ut! Kjenner til å bli ekstra engstelig etter sa. Kanskje kroppens måte å si at du må ta det litt med ro :) <3
Har det meget heftig på jobb for tiden, så er nok psykisk sliten, både med det og med redsel for sa. Tenkte tanken på å sykemelde meg og ta det helt med ro, men så kjenner jeg meg i så bra form...

Fortsatt ikke blødd mer, så satser på alt er ok :)

Nå blør jeg igjen, og nå er det såpass at det renner i do renger med det er SA. Er nøyaktig som det var sist.

Skal man kontakte lege, eller er det ikke nødvendig så lenge man ikke har smerter? Kjennes som jeg har mensen, ikke noe værre. Og litt kvalm.

Nå blør jeg igjen, og nå er det såpass at det renner i do renger med det er SA. Er nøyaktig som det var sist.

Skal man kontakte lege, eller er det ikke nødvendig så lenge man ikke har smerter? Kjennes som jeg har mensen, ikke noe værre. Og litt kvalm.
:( :( nei Frøbel :( :(
Klem til deg, dette var trist :(

Nei, dette var ikke bra :( :(

Jeg kontaktet lege sist (den 3 sa), og det er jeg veldig glad for. Anbefaler deg det samme, og HÅPER VIRKELIG at det fortsatt bare er en uskyldig blødning!!!
Ang sykemelding, så anbefalte legen full sykemelding denne gangen. De andre gangene har jeg hatt en hektisk jobb jeg også, og er nå overbevist om at det er derfor det har fgått galt - pga stress. Min form er også fin, men merker at det er godt for kroppen å ta det med ro. Så ikke nøl med sykemelding om du trenger litt ro. Synes du skal ta deg en tur til legen <3

Huff så trist :(

Har vært hos legen. Han syntes det var betryggende at det ikke var kommer noe klumper. Tok en GU og syntes ikke blodmengden var så alvorlig. Har tatt prøver for hcg, får svar i morgen, og henvist til UL i neste uke. Eg også sykemeldt frem til påske, så skal ta det helt med ro. Fortsatt ikke sikker på ståa.. Men krysset fortsatt fingrene, og beina

Åååh krysser å fingrer å tær :) håper det hjelper med ro å at det virkelig enda er en spire der :)

Jeg hadde blødning rundt den uka jeg og. Blodspor i papiret i 2 dager. Jeg var på tidlig ultralyd igår, 13 uker på vei. Og inni magen var det en aktiv liten krabat :D
Sålenge det ikke er mye blod så er det nok ikke noe farlig :) krysser fingrene for deg! Lykke til :)

Back
Topp