Blødning

Håpefull_oktober

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Hei, jeg bekymrer meg og bekymrer meg. Flere enn meg som har opplevd litt blod i utfloden? Det har holdt på i noen dager. Ser det kun når jeg er på do, noen ganger blør jeg ikke.
Hva med dere? Erfaringer? :-)
Går bekymret inn i det nye året:-(

Har ikke opplevd det selv, men har hørt at småblødninger tidlig i svangerskapet er vanlig. Så lenge det ikke kommer store mengder blod, gjerne med klumper, eller du ikke har smerter så kan du nok ta det med ro.

Prøv å senke skuldrene og nyt kvelden!

Jeg hadde mye brun utflod i starten! Varte helt fram til jeg var 6+1! Nå er jeg 9+5 å kunn opplevd litt blod den dagen mensen egentlig skulle vært her, etter det! Håper dette hjelper litt! :)

Jeg har også hatt det, og det var helt ufarlig. Tror det er mye friskt blod og klumper hvis det er noe galt, som oftest i allefall..

Takk for svar, det som er merkelig er at jeg får det oftest om kvelden, får da også magesmerter. Er bare litt blod da. Har vært på ultralyd 6+3 og så et bankende hjerte:-) men blir helt rar av det!

Takk for svar, det som er merkelig er at jeg får det oftest om kvelden, får da også magesmerter. Er bare litt blod da. Har vært på ultralyd 6+3 og så et bankende hjerte:) men blir helt rar av det!

Kanskje kroppen prøver å fortelle deg at du må ta det litt med ro? ;) Siden det kommer på kvelden liksom...

Jeg hadde rosa/brun utflod noen dager i begynnelsen.
Da jeg var på UL 5+5 fant jordmor en liten flekk på noen mm i livmora som jeg blødde fra. Dette lå heldigvis slik til at det ikke var fare for spiren, men jeg fikk beskjed om å ta det med ro. Blødde bare en dag lr 2 etter jeg var der.
På Ul 6+5 var flekken borte men har vært sykemeldt siden og fått beskjed om ta det med ro og gjøre minst mulig.

Jeg hadde en blødning i uke 5/6 i 4 dager. Alt sto vell til i magen :)

Jeg har vært veldig rolig i jula, blir spennende å se når jeg begynner på jobb:-) hvis det fortsetter får jeg bestille meg legetime. Takk for råd og informasjon:-)

Back
Topp