Blødning

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Fikk en relativt stor frisk blødning under sex i går kveld og blør fremdeles litt friskt blod. Nå skal jeg på legevakta kl 9 og jeg er kjemperedd :(

Lykke til! Håper alt står bra til md dn lille i magen ♡

Går det bra med deg og babyen?☺

Lykke til!!! Håper alt er bra med dere!!

Lykke til! Er fort gjort å skade et blodkar eller noe under sex så satser på det er noe slikt..

Jeg tok ultralyd og babyen og morkake har det kjempefint! <3 Takk Gud!!! Har vært så redd! De på legevakta begynte med å spørre om jeg hadde sett et lite foster komme ut og om jeg har tatt celleorøve i det siste. Viste seg at det er blødning pga sprengte blodkar. Må ta det rolig noen dager og vi må ikke ha sex før to uker etter smerte og blødningsstopp. For å være ærlig tror jeg ikke jeg vil ha sex før ungen er ute!!

Godt det gikk fint da! Skjønner du var redd, er jo verste frykten å miste.

Uff kjenner redselen din. Når jeg fikk blødninger i Uke 14 og det kom friskt blod i tillegg raste hele verden sammen. Så godt du og fikk ultralyd fort og at alt var bra <3

Så godt alt gikk bra... Blir så gla, takknemlig og letta når jeg leser om tilfeller hvor alt går bra. Har hatt blødning både denne gangen og sist jeg gikk gravid, forrie gang gikk det ikke bra og denne gangen gitt det heldigvis bra selv om hode og kroppen min var helt sikker på at det var gått galt denna gangen å. Så veit hvor både skummelt det er, og hvor grusom den følelsen av å ikke vite er. Er ganske normalt å blø etter sex , slimhinnene er gennerelt sett med sårbar og sjør og man er også mer utsatt for blødninger om man har morkaka forrand åpninga.

Back
Topp