Blødning.

Da blødde man igjen :/ våknet i dag til friskt blod på papiret. Ingen store mengder og ingen smerter. Men føler symptomene på graviditeten er forsvunnet. Har ul i dag, så lurer på å reise på timen forde, så kanskje jeg får noe mere svar på hva som skjer. Men har en følelse av at det her ikke ender godt.

Da blødde man igjen :/ våknet i dag til friskt blod på papiret. Ingen store mengder og ingen smerter. Men føler symptomene på graviditeten er forsvunnet. Har ul i dag, så lurer på å reise på timen forde, så kanskje jeg får noe mere svar på hva som skjer. Men har en følelse av at det her ikke ender godt.
Huff da, krysser fingrene å håper på det beste

Lykke lykke til!!!!! Det trenger ikke være farlig å blø!! Håper du ser en spire med bankende hjerte:)

Da har jeg kommet fra nok en ultralyd og er virkelig ikke blitt noe klokere. Hvor blødningen kommer i fra vet vi forsatt ikke. På ul så man at fostersekken hadde vokst fra 4,5 mm til 7,7 mm. Gynekologen trodde han så noe i fostersekken, men kunne ikke være sikker. Han nevnte på at det kunne muligens være svangerskap i den ene eggstokken. Ble tatt ny hcg prøve i dag, og ny ul til tirsdag. Han mente kanskje jeg ikke var 6 uker enda, og at det dermed var vanskelig å se. Da har jeg ikke annet valg enn å håpe det er et bankende hjerte neste uke.

Huff, så trist å gå å vente sånn :(
Krysser fingrer og tær for at du får se en frisk liten spire neste uke :)

Hcg etter sist blødning har gått fra 1500 til 3800. Så det er jo positiv. får håpe denne fint etter denne også.

Jeg har ei jente på 3 år, da jeg gikk med henne blødde jeg de første 3 mnd uten at det var noe galt... Fikk ekstra ultralyder da, så fikk se henne en del i begynnelsen ;) Så det kan gå bra med blødninger også :D

Back
Topp