Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk takkLykke til på ul idag, krysser fingrene for deg![]()
Ååå, så flott!!!!Takk takkJeg landet på sykehuset i går for en sjekk etter en stor blødning i 19.00 tiden. Ble sittende på venterom der nede i 4 timer! Men det var verdt det for det var LIV!
Han sa det var blødning fra morkaken og at det ikke kom til å stoppe med det første. Blødd i ett nå siden 12.00 på formiddagen i går. Må bare ta dag for dag, så skulle jeg kontakte de igjen om jeg trengte det eller evt fikk mer vondt.
Det var godt å høre! Veld verdt fire timer å vente, så lenge man får vite at alt står bra til Så bra du fikk hjelp, selv om det tok sin tidTakk takkJeg landet på sykehuset i går for en sjekk etter en stor blødning i 19.00 tiden. Ble sittende på venterom der nede i 4 timer! Men det var verdt det for det var LIV!
Han sa det var blødning fra morkaken og at det ikke kom til å stoppe med det første. Blødd i ett nå siden 12.00 på formiddagen i går. Må bare ta dag for dag, så skulle jeg kontakte de igjen om jeg trengte det eller evt fikk mer vondt.
Godt å høre!Takk takkJeg landet på sykehuset i går for en sjekk etter en stor blødning i 19.00 tiden. Ble sittende på venterom der nede i 4 timer! Men det var verdt det for det var LIV!
Beste følelsen, etter alle bekymringen. Håper bare ikke det blir noe mer akkurat nå :/Så godt å høre at det var liv![]()
Beste følelsen, etter alle bekymringen. Håper bare ikke det blir noe mer akkurat nå :/![]()
Håper blødningene dine stopper snart. Jeg blør også litt hele veien (har en stor blodansamling inne i livmora). Fikk beskjed fra gynekolog om at litt blod alltid ser veldig mye ut, slik at mengdene er ihvertfall ikke så mye å bekymre seg for....Takk takkJeg landet på sykehuset i går for en sjekk etter en stor blødning i 19.00 tiden. Ble sittende på venterom der nede i 4 timer! Men det var verdt det for det var LIV!
Kan det være farlig for barnet ditt? Har de sagt noe om det? Jeg blir enda, men mye mindre. De har sagt det er blødning fra morkaken hos meg, men ingen klare svar om jeg burde være bekymret :/Håper blødningene dine stopper snart. Jeg blør også litt hele veien (har en stor blodansamling inne i livmora). Fikk beskjed fra gynekolog om at litt blod alltid ser veldig mye ut, slik at mengdene er ihvertfall ikke så mye å bekymre seg for....
Men det er jo ikke noe kult å blø, jeg går også hver dag og håper på at det skal stoppe.
Jeg har lest meg endel opp på det på internett, og blodansamling der inne kan i verste fall medføre at fosterposen revner eller morkaken løsner fra livmorveggen. Men mest sannsynlig går alt bra. Jeg har gått til jevne ultralyder for sjekk, og der så de igår at blodet endelig har begynt å koagulere som er et godt tegn. Men det renner fortsatt ut...Kan det være farlig for barnet ditt? Har de sagt noe om det? Jeg blir enda, men mye mindre. De har sagt det er blødning fra morkaken hos meg, men ingen klare svar om jeg burde være bekymret :/
ja, ekstra ultralyd er skal jeg mase på meg om det forsetter å blø. Håper det stopper for deg å snartJeg har lest meg endel opp på det på internett, og blodansamling der inne kan i verste fall medføre at fosterposen revner eller morkaken løsner fra livmorveggen. Men mest sannsynlig går alt bra. Jeg har gått til jevne ultralyder for sjekk, og der så de igår at blodet endelig har begynt å koagulere som er et godt tegn. Men det renner fortsatt ut...
Tipper at det sikkert er noe liknende for morkaka, at det kan gå galt, men at stort sett går det greit (?) Men helt ærlig dersom du er bekymret, ville jeg bedt om noen ekstra ultralyder slik at de kan holde øye. Det har jeg presset på med, og fått til.
Takk. Tittet litt på nettet. Har du foranliggende morkake?? Hvor morkaka ligger foran skjedeåpningen?ja, ekstra ultralyd er skal jeg mase på meg om det forsetter å blø. Håper det stopper for deg å snart![]()
De har ikke snakket noe om det, men det eneste jeg også har kommet frem til når jeg har GoogleTakk. Tittet litt på nettet. Har du foranliggende morkake?? Hvor morkaka ligger foran skjedeåpningen?