Blødning...

Nå kommer det litt mer og jeg har ganske vondt i korsryggen. Det er nok ikke et godt tegn:( Æsj, jeg som hadde begynt å glede meg litt til mai...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ånei :-/ Kommer det koagler?

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Nå kommer det litt mer og jeg har ganske vondt i korsryggen. Det er nok ikke et godt tegn:( Æsj, jeg som hadde begynt å glede meg litt til mai...

smerter i tillegg til blod høres skummelt ut:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æsj [emoji20] da jeg hadde SA i juni var jeg aldri i tvil. Smerter i mage og rygg, og MYE blod. Skiftet bind 1 gang i timen.
Krysser alt jeg har for deg

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Hvor langt er du på vei?

Har samme! Har tatt hcg tester og venter svar i morgen. Gruer meg så sykt :( har hatt smerter i korsrygg og intense stillinger i venstre side av livmor. Ønsker deg masse masse lykke til! Håper det ordner seg for deg <3

Æsj [emoji20] da jeg hadde SA i juni var jeg aldri i tvil. Smerter i mage og rygg, og MYE blod. Skiftet bind 1 gang i timen.
Krysser alt jeg har for deg

Har ikke mye blod i det hele tatt, men det er endel klumper og slim, og det tror jeg er veldig dårlig tegn:(

Har samme! Har tatt hcg tester og venter svar i morgen. Gruer meg så sykt :( har hatt smerter i korsrygg og intense stillinger i venstre side av livmor. Ønsker deg masse masse lykke til! Håper det ordner seg for deg <3

Huff, ikke morsomt i det hele tatt - masse lykke til med prøvene:) krysser fingrene for deg:)

Er bare 4+3 i dag.

Håper du tar feil. Jeg mistet 4+3 sist :( er ikke noe gøy.
Men hvis det er noen trøst, så ble jeg gravid 2 syklus etter sa

Håper du tar feil. Jeg mistet 4+3 sist :( er ikke noe gøy.
Men hvis det er noen trøst, så ble jeg gravid 2 syklus etter sa

Håper jeg tar feil jeg også:) men prøver å trøste meg med at man vistnok er veldig fruktbar etterpå, det var jo du også tydeligvis:)

Jeg mista også 4+3 og da ble jeg gravid mnd etter ♡♡ men krysser fingrene for deg!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Back
Topp