Blødning...

FruHarepus

Flørter med forumet
Våknet i dag og da var det rosa slim på papiret:(

Kommer ikke mye og veksler mellom bittelitt blod og brunlig utflod. Må vel få bestilt en legetime for å måle hcg?

Huff, skikkelig deppa nå:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei du:) vet ikke om det hjelper deg noe særlig men hadde det slik jeg også forrige sv.skap ( hun er frisk og 9 år) og har hatt det slik nå i uke 5-8 , var på ul og alt var bra me lille :) trenger ikke være noe men skjønner du er bekymret.
Lykke til!:)

Våknet i dag og da var det rosa slim på papiret:(

Kommer ikke mye og veksler mellom bittelitt blod og brunlig utflod. Må vel få bestilt en legetime for å måle hcg?

Huff, skikkelig deppa nå:(

Har hatt det samme i 3 dager. Har en god følelse.
Vet ikke om legen tar det seriøst så tidlig? Jeg har bestilt privat ul

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Akkurat som meg igår.. Er å måler hcg nå.
Tror ikke legen min er så bekymra som meg da han gjerne ville sette opp kontrolltime om 4 uker.... ?!

Hei du:) vet ikke om det hjelper deg noe særlig men hadde det slik jeg også forrige sv.skap ( hun er frisk og 9 år) og har hatt det slik nå i uke 5-8 , var på ul og alt var bra me lille :) trenger ikke være noe men skjønner du er bekymret.
Lykke til!:)

Takk:) hjelper å høre at andre har hatt det sånn og at det har gått fint. Hadde ikke en bloddråpe i forrige svangerskap, så ble litt bekymret nå:(

Har hatt det samme i 3 dager. Har en god følelse.
Vet ikke om legen tar det seriøst så tidlig? Jeg har bestilt privat ul

Jeg hadde tenkt til å bestille privat ul i uke ca 6 for å se på hjerteslag. Men bør kanskje bestille før? Når skal du ha?

Akkurat som meg igår.. Er å måler hcg nå.
Tror ikke legen min er så bekymra som meg da han gjerne ville sette opp kontrolltime om 4 uker.... ?!

Huff, håper alt er bra med oss begge. Ringte legen og spurte og han sa; " jaja, du kan jo komme og måle, men alt er nok i orden". Så han var nok ikke så bekymret han heller. Men jeg slapper ikke helt av altså. Hvor langt på vei er du?

:-/ Forstår angsten! Håper det er helt uskyldig ♡♡ Jeg er redd for å se på papirer etter å ha vert på do...

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

jeg ville ventet til 6 uker,er det litt feilberegning så er du på ul før hjertet slår:/ håper det er uskyldig blødning for alle.er selv redd å se blod,derfor blir det mye testing for å sjekke stigning

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med Såklar4nr3, forstår angsten! Men de sier jo at det er like vanlig som å blø (en uskyldig blødning) som å ikke blø.
Har du smerter ?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde tenkt til å bestille privat ul i uke ca 6 for å se på hjerteslag. Men bør kanskje bestille før? Når skal du ha?

Jeg har bestilt ul til uke 10 jeg. Men har sendt Mail til henne og spurt om hun kan flytte den til denne uken. Venter spent på svar. Hun er veldig rask på Mail :)
Jeg er 5+5 i dag.
Skrev jeg ønsket time så fort som mulig hvor man kan se om hjertet slår

Enig med Såklar4nr3, forstår angsten! Men de sier jo at det er like vanlig som å blø (en uskyldig blødning) som å ikke blø.
Har du smerter ?

Nei, ikke smerter. Og har fortsatt veldig ømme pupper. Det må vel være gode tegn? Blødde ingenting i forrige svangerskap - men det trenger kanskje ikke å være likt...

jeg ville ventet til 6 uker,er det litt feilberegning så er du på ul før hjertet slår:/ håper det er uskyldig blødning for alle.er selv redd å se blod,derfor blir det mye testing for å sjekke stigning

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tenkte jeg skulle ta en ny med ukeindikator i slutten av denne uken, den viste 1-2 forrige uke, så den bør vel vise 2-3 da?

Jeg har bestilt ul til uke 10 jeg. Men har sendt Mail til henne og spurt om hun kan flytte den til denne uken. Venter spent på svar. Hun er veldig rask på Mail :)
Jeg er 5+5 i dag.
Skrev jeg ønsket time så fort som mulig hvor man kan se om hjertet slår

Jeg hadde ul i uke 6 forrige svangerskap, det var så betryggende å se den lille hjertet slå:) håper vi ser det snart begge to:)

Jeg blødde mellom uke 5 og 7 i første svangerskap og det gikk bra :) var på ul da i uke 5, men da kunne de ikke se hjerteslag, så fikk kontroll time i uke 7 og da var alt fint :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Er 5+3 idag. Så bare krysser fingrene. Veldig forberedt på at det ikke går denne gangen heller, men vil jo så gjerne :).
Krysser fingrene for oss begge

Nei, ikke smerter. Og har fortsatt veldig ømme pupper. Det må vel være gode tegn? Blødde ingenting i forrige svangerskap - men det trenger kanskje ikke å være likt...

Ville sett på det som et godt tegn :)
Blødning uten smerter er positivt :)
Jeg har hatt to svangerskap uten en eneste blod dråpe,men det tredje svangerskapet mitt endte i SA. Jeg ble sjokkert da jeg oppdaget blod på papiret, siden jeg aldri hadde fått d før. Men jeg hadde smerter, som bare ble sterkere.

Back
Topp