Blødning...

Nr32024

Betatt av forumet
Augustlykke 2015
Begynte å blø friskt blod igår. Rett før eg skulle til legen. Tok det opp med han og han sa det var heilt normalt så lenge eg ikkje hadde smerter. Idag tidlig var den blitt brunlig og etter ei stund var det friskt blod igjen. Har litt murringer men det har eg hatt mykje av ellers og... er i uke 8. Bør eg ringe legen imorgen eller vente å sjå til mandag? Er fortsatt morgenkvalm også..

Synes du bør ringe legen :) Heller litt for mye, enn litt for lite! Og er jo ikke noe fint å gå å være bekymret, heller :)

Også begynne eg i ny jobb imrg. Perfekt tidspunkt ...

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Enig! Sjekk d opp. D er kanskje ingenting, men bare vondt å gå å gruble.
Jobb er jobb, de forstår!

Jeg hadde en blødning sist gang jeg gikk gravid. Ingen smerte, kun blod. Jeg ville ringt jobben og vært helt ærlig for blødning skal alltid behandles som truende abort og derfor skal du bare slappe av i en ukes tid. Ville også ringt legen i morgen å bedt om en sykmelding og en ul.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ja, trur eg gjere det.. skal være lærling så då blir det jo berre lagt til ekstra dager på slutten.. vil være på den sikre sida og få sjekket opp i det fort så eg slepper å bekymre meg.

Lykke til! Håper ikke det er noe galt. :)

Jeg hadde en blødning sist gang jeg gikk gravid. Ingen smerte, kun blod. Jeg ville ringt jobben og vært helt ærlig for blødning skal alltid behandles som truende abort og derfor skal du bare slappe av i en ukes tid. Ville også ringt legen i morgen å bedt om en sykmelding og en ul.

Sniker fra februar! Jeg har blødd utrolig mye dette svangerskapet og fått beskjed om å leve heeelt normalt. Men helt enig i at man bør ringe legen :). Håper det går bra med trådstarter!?

♡Termin 20. februar ♡

Venter på at legen skal ringe då det var veldig travelt idag. Håper på tidlig Ul. Om ikkje går vi privat for å sjekke. Men rekner med vi får henvisning.

Legen ville avvente og sjå sida eg ikkje har hatt nåken store smerter.. så om eg fortsatt har blødning på mandag skal eg på sjekk hos han :)

Noken som veit om det er vitsi å ta ein test berre for å sjå om den er positiv? Kor lang tid tar det før den blir negativ om ein har hatt SA?

Hva med å si at du har hatt litt smerter? Hvis du har en dårlig følelse selv. Ikke morsomt å gå hele helgen uten å vite...

Har ordna privat ul imrg. For å sjå om hjertet slå el. Ikkje. Får håpe på d beste.

Snakka og med gyn.avd. på FSS men dei ville visst ikkje hjelpe. Dei hjalp berre folk frå uke 12 og utover. Dummaste eg har hørd.

Snakka og med gyn.avd. på FSS men dei ville visst ikkje hjelpe. Dei hjalp berre folk frå uke 12 og utover. Dummaste eg har hørd.

Det er selvsagt veldig synd, men det har med at det er så vanlig å miste før uke 12, og at de rett og slett ikke har ressurser til å hjelpe alle som opplever SA. Derfor går det gjennom fastlegen dersom man opplever blødninger og smerter så tidlig i svangerskapet.

Håper du får se et bankende hjerte i morgen. :) Bra du fikk time så kjapt!

Har begynt å få litt sterkere smerter innimellom så mistenker at det er en SA som holder på desverre. Håper at det er et bankende hjerte imrg. Men akkurat no ser det veldig mørkt ut..

Krysser fingrene for deg!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp