blødning uke 8

Mammatilsnart3

Blir kjent med forumet
Hjelp!!!! Fikk blødning i går, full panikk så klart. Blødde ett par tima, og nå er det sånn brunt som kommer. Unnskyld detaljene. Kom også to små klumper blod i går. Er så redd for om jeg har mista, har ingen smerter. Noen andre her som har vært gjennom d samme å det ha gått bra? Skal til legen i dag. Men hvordan er det evt å få en ultralyd så en får se om det er fortsatt liv? Jeg er i dag 8+2.

Hjelp!!!! Fikk blødning i går, full panikk så klart. Blødde ett par tima, og nå er det sånn brunt som kommer. Unnskyld detaljene. Kom også to små klumper blod i går. Er så redd for om jeg har mista, har ingen smerter. Noen andre her som har vært gjennom d samme å det ha gått bra? Skal til legen i dag. Men hvordan er det evt å få en ultralyd så en får se om det er fortsatt liv? Jeg er i dag 8+2.
Jeg blødde først rosa og så kom det blod med klumper, endte dessverre ikke bra, uke 5+4. Kan være de kan høre hjertetlyd - men jeg tenker at det er litt falsk trygghet så tidlig, det kan være greit i det ene øyeblikket, og ikke i det andre. Men siden du blødde så kort, og uten smerter(?) så tror jeg det skal gå bra. Krysser fingrene for deg, og håper det gikk bedre med deg enn med meg! :)

Blødning og smerter hver for seg er ofte ufarlig :) og iallefall hvis blødningen ikke tar seg opp og varer lenger enn det :) er du usikker er jo privat ultralyd et alternativ :) jeg blødde 4+6,med smerter,og har nå fortsatt to inni der :)

Jeg begynte å blø 8+1 da jeg var gravid tredje gang. Det var først brunt og litt av og på i et par dager. Ingen smerter. Var på ul to dager etterpå (forhåndsbestilt time da) og da var det ingenting der. Men det kom ikke skikkelig ut med smerter og stor blødning før 3 dager etter det igjen. Gynokologen mente at det kanskje aldri hadde helt utviklet seg. Håper det er ufarlig for din del!

Jeg har hatt litt brun utflod i dag (6+6) og er bekymra jeg å... Sist svangerskap (som endte godt) hadde jeg en bitteliten blødning rundt uke 7/8, men lurer på om det var etter sex. Jeg blør neseblod lett nå å, og håper jeg bare fikk en liten "ytre" blødning etter trening i går... Nervepirrende å gå på do i dag og jeg greier ikke helt å være optimist. Må få høre hvordan det går med deg!!

Jeg blødde i 4 dager i uke 5/6. Det gikk bra med meg :) håper alt går bra med deg også!

kjenne godt til det at det er nervepirrende å gå på do. Har vært å tatt blodprøve i dag. kommer fortsatt brun da. Men skal tilbake på mandag å ta ny for å se om d hcg nivå stiger eller synker. får svar på tirsdag. skal også på ultralyd på tirsdag. Men d var planlagt før dette skjedde. Så nå håper jeg at d ikke tar seg opp med d brune. Å at smertene holder seg langt borte. Pluss at d ikke kommer flere klumper.

Da kan d se ut som om æ ikke e gravid lenger. Kom masse blod å klumper no. Pluss en stor i do. Æ sitt no å e redd for å evt på ett smerte h.... uten like. E d noen av dere som har mista men ikke trengt å dratt inn på sykehuse? Eller burde æ ta kontakt me legevakta? Sitt her helt fortvilt no.

Er så individuelt dette , de sier jo at det er det beste om kroppen fikser opp selv. Føler med deg :( jeg gikk gjennom MA nå 19. desember uke 8+ 1 - men hos meg startet ikke blødningen så måtte ta cyotec kur. Husk at ikke alle får smerter, mer smerter ved tablettkuren enn ved en sa. Stor klem ♡

Huff, :/ Jeg ville ringt til legevakta, så du slipper å sitte å tenke å ikke vite hva :0 Jeg hadde også rosa blødninger Igår, å stikking, men kom kun litt, å ingen ting idag. Har time hos lege mandag, sitter også å er undrende på hva dette var :0

Det er ikke nå du egentlig skulle hatt mens da? For det er ikke veldig uvanlig å få en liten blødning når du egentlig skulle hatt mensen har jeg hørt ;)
Krysser fingrene for at alt er i orden med dere! ;)

Dersom det renner og ikke slutter å blø ville jeg ringt legevakta, hvis ikke ville jeg bare prøvd å slappe av så godt jeg kunne... Jeg hadde en sa i uke 13, det startet med liten blødning på natta, og fortsatte utover neste dag. På ettermiddagen bare rant det blod og klumper i do, og det stoppet ikke! Heldigvis bodde jeg hjemme da og ropte på mamma, som la meg på gulvet og ringte ambulanse! Det endte med utskrapning og veldig lav blodprosent!
Dette er ikke for å skremme deg, men bare sånn at du er obs på det! Sender deg en god klem :)

Da kan d se ut som om æ ikke e gravid lenger. Kom masse blod å klumper no. Pluss en stor i do. Æ sitt no å e redd for å evt på ett smerte h.... uten like. E d noen av dere som har mista men ikke trengt å dratt inn på sykehuse? Eller burde æ ta kontakt me legevakta? Sitt her helt fortvilt no.
Jeg mistet uke 8 da jeg ble gravid første gang. Blødde ut alt, klumper og litt kraftige menssmerter. Men langt ifra uutholdelige smerter. Måtte ikke på sykehus.
Håper du i det minste slipper det:(
Ta vare på deg selv, håper du blir gravid igjen når du måtte ønske det.

NB, husk at du kan ta paracet, evt naproxen/ibux.

Har enda ikke fått kraftige smerter, ligner litt på mens smerter svake, men blør tydeligvis ikke mye enda. Nesten ingenting på litt over en time. Men d kan vel kanskje bli mer etterhvert, men d kom endelig i stad. Mest når er på do nå. Har snakka med legevakta å dem gjør ingenting der før æ virkelig må ha hjelp pga blødningan ikke stoppe. Så vi får se hva som skjer. Skal uansett ta ny hcg måling på mandag for å sjekke om det har sunket eller steget fra i dag.

Men no spør jeg bare rett ut om noen vet. Om jeg å sambo kan prøve igjen med engang etter at blødningene er ferdige eller må vi vente ei stund? For vi er enige om at vi ikke vil vente så altfor lenge med å evt prøve på nytt.

Men no spør jeg bare rett ut om noen vet. Om jeg å sambo kan prøve igjen med engang etter at blødningene er ferdige eller må vi vente ei stund? For vi er enige om at vi ikke vil vente så altfor lenge med å evt prøve på nytt.
Så lenge du ikke har hatt utskraping og føler deg klar for å prøve igjen så er det bare å prøve ;)

Så trist å høre at det dreide slik! Tenker du at alt håp er ute nå? Er vel greit å få tatt en ultralyd for å få det endelig bekreftet ene eller andre veien!

Huff, dette høres ut som erfaringen min for 3 drøye mnd siden. Mistet i noe jeg tror var uke 5. Fikk beskjed da om at det bare var å fortsette som om det var en vanlig mens siden det var tidlig og kroppen ordnet opp selv. Gikk vel 14 dager etter dette før jeg ble gravid igjen, nå er jeg 9+2 og det kjennes veldig annerledes ut :) Om det har gått som fryktet kan det med andre ord fort gå bra igjen :) Krysser fingrene for at det enten er en ufarlig blødning eller rask klaff igjen! :) Lykke til!!

Du bør vente med sex en to ukers tid pga infeksjonsfare. Noen anbefaler å vente en syklus først, mens andre bare kjører på, så der er det opp til dere.

Back
Topp